12132
Sök

Biltemas fönsterpennor

3 Inlägg
3 juni 2014
Trådstartare
Hallå!
Tänkte höra om det finns någon här på forumet som har testat biltemas fönsterpennor på bilrutor och om de funkar bra och är lätt att ta bort sen?
Det är dessa jag tänkte på: http://www.biltema.se/sv/Fritid/Lek-och … -st-28317/

Cadillac_The_King
3 juni 2014
Kostar ju bara 25:- ja dom e bra allt på biltema är inte skit alla pennor är ju samma kvallete ändå allt är ju Kina nu mera

3 Inlägg
3 juni 2014
Trådstartare
Cadillac_The_King skrev:
Kostar ju bara 25:- ja dom e bra allt på biltema är inte skit alla pennor är ju samma kvallete ändå allt är ju Kina nu mera

Ja det är ju inte så mycket. Tänkte mest så det inte är ett helvete att få bort från ruterna sen när det ska bort.

Cadillac_The_King
3 juni 2014
juppex skrev:
Cadillac_The_King skrev:

Ja det är ju inte så mycket. Tänkte mest så det inte är ett helvete att få bort från ruterna sen när det ska bort.

Är bara o ta k sprit eller va det heter o o rakblad o skrapa rent . Sj fick jag färg på mina rutor på min bil gick bort lätt

3 Inlägg
3 juni 2014
Trådstartare
Cadillac_The_King skrev:
juppex skrev:
Cadillac_The_King skrev:

Är bara o ta k sprit eller va det heter o o rakblad o skrapa rent . Sj fick jag färg på mina rutor på min bil gick bort lätt

Men tänkte skriva att typ bilen är till salu och telefon nummer på insidan av rutorna bak. Och där finns det ju sånna värmeslingor, kan väl inte va så bra o ta sprit på dom o skrapa med ett rakblad.
Är ute efter nån fönster penna som är enkel att ta bort.
Har du själv ens testat dessa pennor eller?

Cadillac_The_King
3 juni 2014
juppex skrev:
Cadillac_The_King skrev:
juppex skrev:

Men tänkte skriva att typ bilen är till salu och telefon nummer på insidan av rutorna bak. Och där finns det ju sånna värmeslingor, kan väl inte va så bra o ta sprit på dom o skrapa med ett rakblad.
Är ute efter nån fönster penna som är enkel att ta bort.
Har du själv ens testat dessa pennor eller?

Det gör inget har själv skrapat rutor med rakblad på nya bilar nör man har tat bort toning mm

En Medlem
405 Inlägg
3 juni 2014
Skulle tro att en whiteboard penna fungerar bra. Räcker med ett par fingrar för att sudda ut. Hur pass den tål vattenstänk vet jag dock inte.

Sök