3088
Sök

Importera turbokonverterad bil ?

3 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
halloj undrar om det finns någon möjlighet att importera en turbokonveterad bil ?

Offroad Racing
3 123 Inlägg
5 juni 2014
Egentligen ingen alls då den såvitt jag vet ska vara i sitt ursprungliga skick vid registrering.

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

3 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
henke_99 skrev:
Egentligen ingen alls då den såvitt jag vet ska vara i sitt ursprungliga skick vid registrering.

okej tack för svaret

35 Inlägg
5 juni 2014
spexxat skrev:
halloj undrar om det finns någon möjlighet att importera en turbokonveterad bil ?

Det är bara en bil vad ska tullen bry sig om det är turbobil.  Jag kan fixa transport, beror på vilket land.
Skicka PM om du vill

Att köra för fort är ett aktivt val..JAG väljer att köra fortare än angiven hastighet. Med det accepterar JAG även som förare de regler som gäller. Detta innebär att JAG som hastighetsöverträdare är villig att ta mitt straff om JAG kör för fort och fastnar i en kontroll.

3 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
WayneGoQ skrev:
spexxat skrev:

Det är bara en bil vad ska tullen bry sig om det är turbobil.  Jag kan fixa transport, beror på vilket land.
Skicka PM om du vill

du har pm wayne

324 Inlägg
6 juni 2014
Att få den över landsgränsen är förmodligen inga problem, att regga den i Sverige när den inte är i originalutförande kan bli betydligt jobbigare.

Offroad Racing
3 123 Inlägg
6 juni 2014
Precis, tullen skiter i om den är modifierad. Men det är ju tråkigt att köra omkring med en bil som inte kan reggas...

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

Sök