Eftersnack: Meet Of The Month #2 7/6-2014

Volvo740glturbo
8 juni 2014 · 59 Inlägg

Hur tyckte ni träffen var? smile Jag tyckte det var sjukt kul!

Upp med bilder nu!! big_smile Om nån har bilder på den blå/rosa 240n som varvades, kasta upp bilder när folk stod på taket och hade sig!

Senast redigerat av Volvo740glturbo (8 juni 2014)

Whiskey lullaby!
Keikz
8 juni 2014 · 5 Inlägg

Haha jag är så jävla bitter just nu, har väntat sen jag vaknade imorse på att få köra några vändor ikväll och när det väl är dags för första och man står där vid startsträckan i sin egna lilla värld och glömmer varva upp bilfan tillräckligt så man får världens mest KATASTROFALA START och förlorar och åker ut hahaha?!?!?! ae fyfan GODNATT xD

BMW 330d (2007)
Volvo740glturbo
8 juni 2014 · 59 Inlägg

Keikz skrev:
Haha jag är så jävla bitter just nu, har väntat sen jag vaknade imorse på att få köra några vändor ikväll och när det väl är dags för första och man står där vid startsträckan i sin egna lilla värld och glömmer varva upp bilfan tillräckligt så man får världens mest KATASTROFALA START och förlorar och åker ut hahaha?!?!?! ae fyfan GODNATT xD

Hahahah fy fan, skaplig otur x) Godnatt påre! wink

Whiskey lullaby!
jalvret
8 juni 2014 ·

tyckte de nya stället va faan så mycket bättre än det förra, för även om snuten hade uppsikt ibland så nöjde dom sig med det och inte åkte in och förstörde som dom brukar...tummen upp

Sajbot
8 juni 2014 · 8 Inlägg

Bra med en "gata" där bilarna kan bööörna, utan en massa påfarter som det är på Ingelstad. Upplägget för streetrace var cancer. När man frågar vart racet är så säger dom inget och man får bara en otrevlig ton tbx. Asså om polisen har civilare bland folket så fattar dom ändå direkt vart racet är när man åker till platsen så lika bra att säga direkt var det är. Var kaos när alla skulle åka direkt till sträckan. Även att nästa par som ska köra ska behöva vänta 5 min på att dom andra kommer tillbaka är ju också skit, allt tar sån jävla tid.

Träffen var skitbra.

Streetrace var skit.

stoltosmart
8 juni 2014 · 884 Inlägg

Bra träff
Nya stället var kanon bra

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Aero_9-3
8 juni 2014 · 287 Inlägg

Bilder Då?smile

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?
Audi A6 tdi (2008)
Saab 9-3 "RE" (1999)
FirreVonFish
8 juni 2014 · 61 Inlägg

Stadium Arena var ett sjukt bra val på plats för bilträff!
Streetracet kan dom lägga ner istället för att strutta runt i pyjamasar o peltor kåpor o tror att de anordnar racen bra!
Dagens både Ris o Ros går till den härskna 240n som inte ville lämna detta liv efter mycket om och men!

Volvo 940 "Volvo 940R" (1997)
alexandersalle
8 juni 2014 · 44 Inlägg

Riktigt grym träff och nya platsen var kanon, inte mkt nedskräpning vad jag såg iallafall. Synd bara att man inte kunde ta subarun dit

Puffen92 DinoSaurie
8 juni 2014 · 216 Inlägg

Trevlig träff och så va..
KANSKE kommer en släng med bilder ikv ifrån mitt håll.. Måste packa inför Dreamhack (geek yes fow shure)..
Vet att Colortones (garaget.org/Colortones) håller på att piffa med sina bilder just nu :]

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Trik
8 juni 2014 · 219 Inlägg

Tack för att ni tyckte nya platsen var bra:).
Dock så kan jag meddela att radioactive har inget med kvällens aktiviteter Så ni vet om det

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Tribbe SAAB♥SUBARU
8 juni 2014 · 1 636 Inlägg

Tyckte det var ett riktigt bra ställe att vara på, tror att faktumet att det inte fanns någon affär eller matställe gjorde att nedskräpningen blev mindre samt att vädret gjorde att mindre festprissar dök upp. Fast sett andra skriva det, var fanns sopsäckarna?

Hamnade efter dig Trik på vägen till träffen, måste slita lite på däcken med en sådan körstil wink

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Trik
8 juni 2014 · 219 Inlägg

Av mycket omplanering osv så han vi inte få upp sopsäckar tyvärr men nästa gång så finns dom garanterat uppe lite över allt.

Jasså är det inte ecodriving jag kör? :0

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Colortones
8 juni 2014 · 13 Inlägg

Bilder från träffen kommer upp allteftersom under dagen. Först på facebook (sök på Anna Thorell eller Colortones) och sedan här på garaget.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10338608_10204024729722990_2703293100211974068_o.jpg

Slammed
8 juni 2014 · 12 Inlägg

Jag tycker det var ett bra ställe o hålla träffen på,mycket fina bilar,mesta nedskräpningen kom väl dock från alla som drack vid burnoutsträckan,haha och tack till team radioactiveom släppte lös den vita skylinen o och retade raggarna som stod brevid mig,var rätt kul o höra dom kritisera japanerna och när ni släppte lös den vart dom hyfsat långa i ansiktet big_smile

Honda Civic "Lowered" (1992)
Blomster
8 juni 2014 · 82 Inlägg

Tyckte platsen var mycket bra, rolig träff mycket fina bilar. Bilder skulle vara roligt att se

jon_emilsson
8 juni 2014 · 472 Inlägg

Haha fy fan gött drag hela kvällen fast dock framåt tolv vart bassteget svettigt så packades de ihop jäkla go träff trevligt ställe smile

Volvo 940 "gubbaracern" (1992)
Tribbe SAAB♥SUBARU
8 juni 2014 · 1 636 Inlägg

Trik skrev:
Av mycket omplanering osv så han vi inte få upp sopsäckar tyvärr men nästa gång så finns dom garanterat uppe lite över allt.

Jasså är det inte ecodriving jag kör? :0

Diskuterbart?

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Puffen92 DinoSaurie
8 juni 2014 · 216 Inlägg

Provsmak från gårdagen/natten/morgonen (om man räknar in de externa aktiviterna)
Bilder kommer... börjat sortera uuut...
http://i.imgur.com/3ZL833y.jpg

Senast redigerat av Puffen92 (8 juni 2014)

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Puffen92 DinoSaurie
8 juni 2014 · 216 Inlägg

Dubbelsvar GG.
Här kommer första rondan bilder typ 121 styckna.
Vet att jag har missat flertalet bilar så skrik gärna i gästboken (här på garaget) eller över pm (garaget/fejsbook) med regplåt + modell på din bil så ska jag se om jag hittarn och den kan få en plats!
Tagga på och lajka på om du/ni känner fört!


Facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set … b0afb08de4

Och här har vi garaget versionen.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

*ALLA BILDER FINNS ATT FÅ OCENSURERADE*

Senast redigerat av Puffen92 (8 juni 2014)

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang