12 juni 2016
Trådstartare
Hejsan allesammans här kommer en liten update på var som hänt.
Har tyvärr inte hänt så mycket på bilen mer än att motorn åkte ur och plockades isär, tanken är att den ska portas och nya tätningar i gavlarna ska köpas och jag hittade ett bra alternativ på Pinappleracing som ska klara högre temperaturer och man ska tydligen inte behöva byta dom om man klyver motorn, det låter väl rätt bra kan jag tycka. Jag har andra underbara händelser som inträffat jag har blivit pappa till en liten underbar flicka och vi har köpt en ny familjebil, det fick bli en BMW E46 Touring 01 och jag har vart lite upptagen med att pilla på den måste ju ha en fet familjebil så vi kan glida med stil.
Planerna på Mazdan är att porta den och sätta ihop motorn och sen ska jag ta mig lite tid att riva ut allt ur motorutrymmet och börja göra det fint så det är så cleant som möjligt sen ska blocket ner och lite pengar ska sparas in till småsaker, i januari nästa år blir det en utlandsresa med minnunderbara familj så måste även spara pengar till det.
Jag kommer börja uppdatera mer här så fort något händer.
Alla måste ju ha en cool Catchphrase när man säger hejdå typ men inte här. FU bitches!
Bonusbild!