Tjenare alla!
Funderar på att sälja min polo och därav har jag lite frågor på saker som behövs fixas!
Elhissarna strular, Förarsidan går varken trycka upp/ner, Passagerarfönstret går upp/ner ifrån passagerarknappen men kan bara dra upp fönstret ifrån förarknappen. Hur felsöker man så att man vet vad som är felet, tidigare ägaren har tagit bort/satt dit dörrpanelen väldigt många gånger och helt plötsligt slutade den bara fungera.
Sen är det också till bagageluckan, tidigare ägaren brukade ALDRIG låsa bilen, så låset till bagageluckan har totalkärvat, nyckeln går inte in hela vägen och går inte vrida, har försökt att blåsa rent med wd40 och tryckluft i många timmar utan resultat! Det går öppna/stänga bagageluckan men när jag kör centrallås så orkar han liksom inte gå i "låsläge" utan böjer bara låspinnen istället.
Sen så har jag inte riktigt koll på vad bilen är värd, skulle uppskatta tips osv väldigt mycket!
Här är lite info om bilen!
Märke: Volkswagen
Modell: Polo 6n2 GTI
Årsmodell: 2001
Mätarställning: 23,500
Motoreffekt, kW: 92,0
Handsfacket är ombyggt till en baslåda (8 tummare)
Sportavgassystem
Svarta lättmetall fälgar 16"
Samt vinterdäck.
Allting går som en klocka förutom lite rost på höger stänkskärm, annars rostfri!
LÄNKTEXTLÄNKTEXTLÄNKTEXTLÄNKTEXTBehöver nämligen större bil med dragkrok, är ni intresserade av byte eller köpa så skriv gärna!
Cristian-troncoso@hotmail.com
Tack på förhand!