Är det inte vatten läckage så är det oljeläckage. Citerar bilmetro efter besöket hos dom "ett rör hade hoppat ur, det kommer inte kosta dig något då du haft väldigt otur på sistonde". Min vanliga otur eller är det verkstaden som har klantat sig då dom bytte EGR ventilen sist? Jag vet inte vad jag ska tro xD
Är sugen på nå fetare avgas, bara för att få ut lite trevligare sång ur sexan Nå förslag?
Är det inte vatten läckage så är det oljeläckage. Citerar bilmetro efter besöket hos dom "ett rör hade hoppat ur, det kommer inte kosta dig något då du haft väldigt otur på sistonde". Min vanliga otur eller är det verkstaden som har klantat sig då dom bytte EGR ventilen sist? Jag vet inte vad jag ska tro xD
Börjar nästan veta hur du känner dig att vara av med bilen xD Var en som backade på mig idag och demolerade bakspoilern.... Anmälde idag så får se när detta blir gjort
Börjar nästan veta hur du känner dig att vara av med bilen xD Var en som backade på mig idag och demolerade bakspoilern.... Anmälde idag så får se när detta blir gjort
Haha, ja vad ska man säga
orkavaradu skrev:
Blir det snart Volvo igen?
Nej det blir inget bilbyte ännu Om det blir de så kör vi på BMW tror ja
hyrbil skrev:
Men är nog värt varenda krona skulle jag tro.
Det tror jag, men jag har nyligen flyttat så då blir det till och spara "x" antal månader xD
Fick en länk av fredrikkh här på garaget igår som kanske kan förklara saken med mitt höghus. Som sagt så sänkte jag ådin här i somras med H&R 35mm men baken var fortfarande lika hög som original. Bilen är utrustad med ADS. Nu tror jag verkligen att detta kan förklara saken. En plast spacer bak som gör att det blir oförändrat.