Jävligt mäktigt är det men då är det utan partikelfilter såklart.. Man får fråga sig själv om det är värt det. Själv har jag Simons sportsystem (fick det gratis) monterat, helsats. Låter riktigt gott Om du kollar 3.0BiTDI motorn med Active sound system på Youtube.. Precis så låter det och mer till och med.
Jävligt mäktigt är det men då är det utan partikelfilter såklart.. Man får fråga sig själv om det är värt det. Själv har jag Simons sportsystem (fick det gratis) monterat, helsats. Låter riktigt gott Om du kollar 3.0BiTDI motorn med Active sound system på Youtube.. Precis så låter det och mer till och med.
Går den igenom besiktningen med det då? Vad är Active sound system?
Går den igenom besiktningen med det då? Vad är Active sound system?
Absolut gör den det! Active sound system är något BiTDI motorerna har fått.. Lite svårt att förklara egentligen vad det är då jag inte heller har så bra koll på det. Sa det bara för att referera till något så du hade en lite susning om hur det låter.
Skönt att den är välisolerad ändå, om V50n är kvar i min ägo nästa sommar så överväger jag att pröva nytt gummi som är annat än budget just för att få en lite tystare färd med 19" på dålig asfalt.
Skönt att den är välisolerad ändå, om V50n är kvar i min ägo nästa sommar så överväger jag att pröva nytt gummi som är annat än budget just för att få en lite tystare färd med 19" på dålig asfalt.
Jo stor skillnad mot för v50in snåla inte på däcken hyrbil!
Jag har nyligen köpt nya fälgar och däck i hopp om att det skulle bli bättre med vibrationerna (Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 245/30R20). Har vibrationer som kommer lite och går, det börjar vid 110-150 då känns det i ratt och båda stolarna fram. Inte jätte mycket men så att man stör sig på det Känns mer när jag svänger också. Har knappt kört 100 mil och dom är nyligen balanserade sulorna. Bilen har knappt rullat 9k.
Eller är detta något man får på köpet när man kör med 20"?