Inför: Meet of the Month Event #4 2/8 Lagligt

Foorsii
23 juli 2014 · 65 Inlägg

Någon som är intresserad av att lyssna på tonerna av en vrålande bigblock på 530hp så kanske man kan smyga över till grannkommunen. Eller vad säger ni?

money__man
23 juli 2014 · 15 Inlägg

kommer smile skulle T.O.M kunna betala 20-50kr för att åka in på området för det lär ju kosta lite o fixa så man får vara där.. ni som tycker det e dyrt med 50kr för att ställa ut, kör lugnt till träffen så har ni sparat in dom pengarna wink

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
23 juli 2014 · 14 058 Inlägg

Dirtymike skrev:
Är man seriös bilmänniska så är 50kr inga pengar.

Vafan 50 kr är väl inget att bråka om, tycker precis som dig. Åker man till seriösa bilträffar så kostar det ju mellan 100 och 200 kr. Det betalar jag gladeligen.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
alexandersalle
24 juli 2014 · 44 Inlägg

Lutar åt att man kommer, ska bli riktigt skoj

Fritte-vika
25 juli 2014 · 37 Inlägg

Kommer med OPC:n ett varv:)

Marcus_Petersson
26 juli 2014 · 5 Inlägg

Vafan ta 100kr per fordon i inträde för att få komma in på området. 50kr till dom som anordnar som tack för att dom faktiskt tar tag och fixar detta. 50kr till kommunen så att det ser bra ut i statistiken , dvs lättare att anordna motor event i framtiden.

Den som tycker det är så farligt att betala en slant kan ju sitta hemma och pilla navel och kolla på bilderna efteråt wink

Ps. Vad kostar mest: Att lägga en lakrits i en laglig burnruta eller att lägga en lakrits på allmän plats när farbror blå tittar på? wink

MVH // Marcus Petersson

NIzmO Ollikkala Racing
26 juli 2014 · 1 724 Inlägg

Folk får betala hur mycket dom vill och rör inte mig ryggen men "symbolisk summa" är typ 10 - 20:- i mina ögon men om man vill ta ut en avgift är det en annan sak, hur mycket omkostnader det handlar om i detta fall har jag inte en blekaste aning om.

Kommer förmodligen och kikar lite om det inte krockar med något annat, kul att F13 äntligen kommer till användning.

- Time Attack -
reacha Team Radioactive
27 juli 2014 · 166 Inlägg

Nizmo, det kostar mer än vad du tror, därav denna summa för att få ställa ut sin bil, i framtiden är förhoppningen att det blir annorlunda, nu som första event behöver vi ta detta för att täcka upp.

Det kommer även att finnas möjlighet att donera en slant för dem som är intresserade för att hjälpa oss ytterligare om dem nu så känner för det.

Dock är 50;- för att få stå längst ner där allt händer inte alls farligt, annars kan man ju knalla 1.2 km istället om det kittlar rätt för en i värmen smile

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
Powerman Japan Quality
28 juli 2014 · 670 Inlägg

F13 med fina start o landningsbanor. Finns tanken på på lite laglig strippkörning också?

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
reacha Team Radioactive
28 juli 2014 · 166 Inlägg

Powerman, första körningen blir i september, sedan blir det ett par gånger nästa år ! smile

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
Volvo-lollungen
28 juli 2014 · 602 Inlägg

Måste bara fråga. exakt varför kommer det att kosta inträde bara för utställningsbilar? jag menar om alla andra får stå gratis... har ni nån prisutdelning isf lr ? finns ju en överhängande risk att det blir många som väljer att inte ställa ut bilen....man går ju oftast ändå rund på hela parkeringen i brist på annat.. o då ser man ju ändå alla bilar smile isf tkr jag att även bilarna som leker ska betala en avgift för dem sliter ju bra mkt mer på parkeringen än vad utställningsbilar som bara står o står gör. vet ej varför jag kommentera detta men jag tkr att det känns så fel på ngt sätt... är det fler än jag som retar sig påt?   

Teamradioactive skrev:
Evenemang kommer att komma upp straxt på facebook.

MoM #4 kommer alltså att hållas på F13 flygraka.

Start 17.00 - 22.00

Utställning kommer kosta 50kr
För övriga är det gratis att åka in, Precis som MoM.

Företag som vill ställa ut / göra reklam för sig. 500kr

Team och föreningar är välkomna med, Max 3 bilar/team. 150kr

Hör av er på vår facebook sida om ni har fler frågor eller funderingar.

Mer information kommer att komma fortlöpande. / Radioactive

Senast redigerat av Volvo-lollungen (28 juli 2014)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
VWSmurfen Smurfen
28 juli 2014 · 103 Inlägg

om man inte kan komma kl 14 och fixa bilen för att ställa ut utan kommer kl 19t.ex. hamnar man automatiskt bland publikbilarna?

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN
HotRod27
29 juli 2014 · 14 Inlägg

Jag förstår inte varför folk hakar upp sej på att det kostar 50kr. Det är väl en strunt summa, kör man lugnt till träffen så har man lätt sparat in de 3.5 liter bensin som det kostar att stå på utställningen.
Förhoppningsvis så är det mer plats runt bilarna på utställningen så att man slipper dörruppslag, även det är värt mer än 50kr.
Slippa gå hela flygrakan 1,2km ner till där allt händer oxå värt mer 50kr.
Men detta är bara min åsikt och man självklart tycka vad man vill. smile

reacha Team Radioactive
30 juli 2014 · 166 Inlägg

HotRod27 skrev:
Jag förstår inte varför folk hakar upp sej på att det kostar 50kr. Det är väl en strunt summa, kör man lugnt till träffen så har man lätt sparat in de 3.5 liter bensin som det kostar att stå på utställningen.
Förhoppningsvis så är det mer plats runt bilarna på utställningen så att man slipper dörruppslag, även det är värt mer än 50kr.
Slippa gå hela flygrakan 1,2km ner till där allt händer oxå värt mer 50kr.
Men detta är bara min åsikt och man självklart tycka vad man vill. smile

exakt! smile

Dörruppslag behöver du inte vara rädd för på utställningen, där kommer det vara bra med utrymme mellan bilarna!

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
insen
30 juli 2014 · 84 Inlägg

nästan så att man borde försöka få in bilen på utställningen bara för att få en bra plats alltså

F_johansson88
30 juli 2014 · 20 Inlägg

VWSmurfen skrev:
om man inte kan komma kl 14 och fixa bilen för att ställa ut utan kommer kl 19t.ex. hamnar man automatiskt bland publikbilarna?

Det undrar jag med. Kan man få ställa ut iaf?

Kör till det glör
reacha Team Radioactive
30 juli 2014 · 166 Inlägg

Kö´n till uställningen kommer finnas öppen hela tiden, dock så kan platserna ta slut, så ni vet med er detta.
givetvis är ni välkomna att ställa era bilar där om det finns plats kvar.

Med den stora platsen som vi har till det så tror jag knappast att den blir full dock smile

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
VWSmurfen Smurfen
30 juli 2014 · 103 Inlägg

då ses vi säkert på lördag.

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN
Anton-DekorTeknik
30 juli 2014 · 964 Inlägg

Symbolisk summa på 10-20kr haha
50kr är ju inget att orda om ens, hade kommit om det kostat 100 eller 200kr med!


Kommer dit med företaget och tävlingsbilen nästa år var så säker!!

Lycka till grabbar!

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
Sturbo
2 augusti 2014 · 46 Inlägg

Kör försiktigt till och från området så att dom boende i närheten inte klagar. Det skulle vara tråkigt om det satte käppar i hjulen nu när vi äntligen får vara på Bråvalla.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang