Golf GTI Special-84 helrenoveras

En Golf GTI Special-84 Ska helrenoveras. Och med det menar jag att allt ska bytas eller renoveras. Men så mycket som möjligt av originalet ska räddas. varit avställd i 8 år men klarat sig väldigt bra från rost. Så lite fix innan man kan testa att köra den
  • 59 Följare
  • 55 553 Visningar
  • Uppdaterades senast 19 september 2016
golf666
18 september 2016 · 275 Inlägg

Hur går de här då? smile

Har nyligen köpt mig en gti 84 special jag med som ja har påbörjat renovera!

//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)
danjac
19 september 2016 · 698 Inlägg

golf666 skrev:
Hur går de här då? smile

Har nyligen köpt mig en gti 84 special jag med som ja har påbörjat renovera!

Hänt lite men väntar att uppdatera till vintern då jag förhoppningsvis får tillgång till garaget. Får jag inte det så ge jag fan i det och svetsar upp karossen om det så är 20- ute. Orka inte vänta mer. Karossen måste bli klar till blästringen nästa sommar och förhoppningsvis lack. Så till vintern blir det att dra igång igen på allvar efter 1 års vila. Man har skruvat på alla andras bilar så hamnar en egens i dvala. Men nu får det vara slut med det smile Under det året jag inte har uppdaterat så har jag köpt en HEL del delar. Så det har faktiskt aldrig stått helt still smile

Såg det. Har koll på dig på gti klubben wink Tanken är att starta ett projekttråd där med. Det är där du o alla andra experter finns om man behöver hjälp med golfen smile

Nissan Micra K10 "Rallybilen" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang