They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
det är skäkert bara någon dum som har lurat dig och sagt att det är en gåta.
haha jo jag har funderat på det också men nu har vi ju bekräftelse på att det inte är påhittat men som hämnd att jag fick sån svår gåta så hittade jag själv på en och skicka tillbaka nu har hon problem med att komma på svar till en gåta som jag bara hittat på
If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
den har jag hört förut men kommer inte på svaret men det sitter på tungan så kommer nog på det snart
du måste komma på! min ära står på spel
försöker så gott det går. försöker komma på vem det var som sa den till mig så kan jag fråga den. det finns flera sånna typer av gåtor. men det är en kuggfråga så det är extremt svårt att komma på svaret svaret kan typ va att medans han startade radion såg han sin fru ligga med en främmande kille i baksätet.
haha jo jag har funderat på det också men nu har vi ju bekräftelse på att det inte är påhittat men som hämnd att jag fick sån svår gåta så hittade jag själv på en och skicka tillbaka nu har hon problem med att komma på svar till en gåta som jag bara hittat på
skriv ner den du kom på så får vi klura på den oxå
skriv ner den du kom på så får vi klura på den oxå
haha visst
Vad är det som är blått, är oftast tyst, snurrar och finns ute på havet...
svar jag fått: Jorden, vågen men jag sa att det inte är det utan att det är en varelse
If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!