Nu har jag aldrig brukar zf låder men är inte dem lite större än vad m90 är Så du inte blir stående med en löda som inte kommer upp i tunneln
Jo ska mäta på en zf och mäta på en m90 och se hur mycket det skilljer. Men jag måste bearbeta lite på tunneln även om jag kör m90 lådan. Så får se hur det blir Men det behövs inget större ingrepp vad jag vet att montera upp zf lådan eller m90 lådan
Igår vart det lite små pill! Köpte diverse kopplingar som behövs till soppa systemet!
Dock är jag väldigt osäker om det är tätt där an6 hanen sitter? När jag skulle skruva in den mer så var den helt stum! Så det bör väl vara tätt? Annars märker vi väl det....
Sen så satt jag på m18 till an6 som kopplas ihop med catchtanken!
Även catchtanken är klar för att monteras upp! Någon som vet om man kanske bör skölja den? Om det skulle va något spån eller liknande. Tänkte i alla fall köra med tryckluft i insuget för där var det en jävla massa små spån!
Förhoppningsvis hämtar jag vemset och härva imorgon! Härvan är anpassad för 6cyl motor, av dom två utgångarna som är kvar tänkte jag bygga något mäktigt av!
Kanske missat något Men hur blir det med interiören ? Stolar, inredning och sånt
det enda jag har gjort med interiören är detta!
Sen blir det sportstolar och en sportratt när jag har fått igång bilen Kan ta en bättre bild imorgon!
Idag blev det lite småpill med catchtank, pumpar och an kopplingar så det mesta är som inkopplat! ska bara bygga en retur från fuelrailen tillbaka till catchtanken som ska vara an8 sen är soppa systemet klart. Håller också på fixa en behållare till kopplingscylindern Hämtar kanske vemset idag!