Tjena! då var det dags för en liten uppdate med lite bilder osv. Det är mycket olika saker som har hänt nu på nyligt!
Oj... Vart ska man börja!

Kan ju börja med att berätta att det blev förbannat mycket gjort på jackes ammazon efter vi hade skruvat från kl 8 på kvällen till halv 5 på morgonen! vi monterade det sista inom kopplingen och diverse saker på motorn som vi sedan hissade ner sen så började vi lite smått dra kablar för vemset och coilpacket!
Blev någon bild efter den kväll med en jädra massa redbull!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-516e8334163a377474cf8b03e05ef511.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-37c8b2cce2cbf74997449844ce254fd1.jpg]()
I dags läget sitter motorn i och är typ redo för uppstart! Kika vidare på jacke012 se om den kanske redan är uppstartad!
Efter det så tog jag det lite lugnt med skruvandet, hjälpte polaren att koppla ljud i sin volvo 142!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-2a07e60336471c14fd9b2bdaac5a4c69.jpg]()
Sen kan jag väl tillägga att jag fick hem ett litet packet från klracing och det var returen från fuelrailen an8
så nu har jag väl bara små pillat lite med vemset och monterat turbopackning och sen så klantade jag mig och satt vrgivar hållaren upp och ner så jag tog ner lådan igen efter 3e gången och vände på den, men det är det jag har tappat den där givaren några gånger och vet itne riktigt om den håller för det? Någon som vet om den är ganska tålig? (det var inga höga höjder den föll ifrån) Kan det bli någon störning från insexskruven jag använder mig av för att montera fast givaren i hållaren?
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-e6f4ba90a8caa696c0ee239772d47460.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-4b8a7fb9b6da51e96aa4456d653d644c.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-79f46995d273e87926f8b59ef59503ed.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-e6ff959742c1724dcf149f355fbfc62e.jpg]()
sen testade jag lite givare och konfade upp lite givare i vemset. Labbade lite med tpsen innan jag stiftar in kablarna i kontakterna.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-256aa58f3c795787eda090529d16bcd2.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-6d61b6ea98262f27b627d9efba04aec6.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-fda1e39a27256303af0634bd3e20db08.jpg]()
fick även låna en tryckmätare för att se så jag får rätt tryck till spridarna samt om det skulle läka någonstans i bränslesystemet, han dock inte komma ända fram till spridarna med bränslet för jag väntar på kopplingar och ett Ykors från dynotech för att sen koppla vidare till btren men sen bör det funka!
Kan även lägga till att jag har köpt biltemas ankopplingar för att testa om dom bara är skrot eller om de fungerar. Kan säga att 3/5 läckte vid catchtanken så jag bytte dom direkt... Får bara hoppas att resterande håller bra....

![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-0ca0c2604f4eeaa3df416e6e3e5dc4d6.jpg]()
ska montera fast spridarna nu om jag gör det ikväll eller om imorgon spelar inte så stor roll, Men ska man fylla tex fuelrailen med bränsle så de inte torkar ut eller är det inte så noga?
![https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169501/169501-5e9dd1a5b7914f02a7f4013e2914976c.jpg]()
Måste även få tag i mattias på sävarturbo angående mitt coilpack som finns i sävar!
Det var nog allt för denna gång!
