Tack! Börjar klia i fingrarna nu när det är så nära start up!
ahfyfan, det kan jag tro! jag har ett helvete med mitt insug.. va och grejade lite igår men insåg att jag måste åka och köpa mer saker för att kunna göra ngt har iaf köpt spridare.. siemens deka 875cc
ahfyfan, det kan jag tro! jag har ett helvete med mitt insug.. va och grejade lite igår men insåg att jag måste åka och köpa mer saker för att kunna göra ngt har iaf köpt spridare.. siemens deka 875cc
Jaha! Vad är det som jävlas? Alltid lika jobbigt att avbryta skruvande pga att det fattas grejer.. Ja dom blir ju toppen! vad skulle du köra med för sprut på din?
Jaha! Vad är det som jävlas? Alltid lika jobbigt att avbryta skruvande pga att det fattas grejer.. Ja dom blir ju toppen! vad skulle du köra med för sprut på din?
Trodde jag hade de mesta plåtväg för att kunna börja göra kammaren, men icke de hade jag visst svetsat fast i golvet
Trodde jag hade de mesta plåtväg för att kunna börja göra kammaren, men icke de hade jag visst svetsat fast i golvet
Megasquirt 3 V3X har jag
aha okej! Hör av dig när du börjar pilla med megasquirtet!
Megasquirt 3 V3X har jag
aha okej! Hör av dig när du börjar pilla med megasquirtet!
ah det kan jag göra borde bli ganska snart hoppas jag
Då ska vi se vad jag har fixat! Var förbi hydroscand här i umeå och bad killen som jobbade där om att få pressad en ptfe slang och det blev ju perfekt. Så nu har jag inga läckage i soppasystemet vilket känns skönt! Svetsade även till tryckrör och downpipe eftersom det inte var tätt... Så nu ska det tamme satan vara tätt... Snyggt nej men funkar bra!
Sen nu när jag skulle stroba in tändningen så fick jag inte något "blink" från stroboskåpet, så jag började med att spela in triggern i sprutet och såg även där att jag inte hade någon signal? Men när jag snurrar på veven så börjar pumparna att gå igång.. Så jag måste väl ha en trigger? Är väl bara jag som gör fel när jag ska kolla trigger loggen?
Tjena! Igår var det väldigt nära en uppstart fick i alla fall höra motorn hosta till några gånger tack vare mattias hjälp. Men sen då ville den inte mer. I slutet av allt så börja det mesta rappla, ingen kontakt med boxen eller något.. Så igår natt så blev det att löda om kontakterna till boxen / bränslepumpsreläna samt plocka lös turbon för att kunna montera lös alla tändstift så lätt som möjligt. Funderar på sälja ajdén grenröret och svetsa ett eget som blir lite smidigare! Så om någon är intresserad är det bara dra i väg ett pm så får ni pris och info!
Blir även att starta utan turbo från början just för det är så lätt att byta tändstift såhär i början