Röstar på svart plåt faktiskt. Egentligen vill jag säga utan, men bara för att vara lite egen så..varför inte.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Svart plåt självklart.. ser mera enhetligt ut med fronten
Pitebor är djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till den gretiska gudasagans giganter” Så skrev vetenskapsmannen Petrus Stecksenius-Graan från Uppsala i en avhandling år 1731
Ner med han då så får vi se! Annars kanske du kan göra något kul med tre röda streck i det svarta? Som fartränder fast små, bara för att bryta lite? Kan photoshoppa till något om det är okej?
Dr_struts: Hehe, Gör vad du känner för, tror dock att jag har bestämt mig för att ha den svarta rampen kvar
Har varit lite glest med uppdateringar här nu tyvärr, Det mesta kan man beskylla PostNord för då dom sumpat bort min sterio. det är koppling av den och lite små billjud kvar, sen är den klar i princip.
Men nu är det så att ja påbörjat ett annat "snabb Projekt" Kommer likna tråden där ja snöt morsans silvriga Mazda och lämna tillbaka den Rosa