långtids projekt som sagt en volvo 240 GL 87 a som jag har tänkt att frächa upp och förbättra väghållningen även tänkt att vässa motorn så den levererar lite mera hästar :) ska vara lite blandstuk på den och ska gå bra i skogen... Visa mer
Gött att det går framåt! Är det mycket rost kvar att laga?
hehe ja fan framåt går det sakta men säkert ja tillräkligt för att jag inte ser något slut på rostlagningshistorian än iallafall men insperationen börjar komma tilbaks bara orken som fattas nu vart köpte du dinna bussningar till bakvagnen ?
De va lite rost du Bli ju bra iallafall! Vad har du för planer med motorn?
hehe ja gott om rost vare allt tack för det
jadu beror på om jag lyckas skaffa mig något jobb snart så ska jag fäll borra te överdimension och lite mera slaglängd är det tänkt och toppen blir nog 531a med 46, 38 ventiler lite lätt filad å så någon vassare kam så det orkar driva ut baken i kurvorna iallafall
hehe ja fan framåt går det sakta men säkert ja tillräkligt för att jag inte ser något slut på rostlagningshistorian än iallafall men insperationen börjar komma tilbaks bara orken som fattas nu vart köpte du dinna bussningar till bakvagnen ?
hehe jajjemän sme ihop nått hål idag kommer bilder på det senare om jag orkar lägga öpp nå idag tack ska du ha tänkte det är fäll lika så bra å kosta på ordentliga grejer
hej som sagt har jag lappat lite rosthål i veckan här
tog tag i det dära skiten
en plåt i lappad
lite mera svets på den
å så kom det en till plåt där
de mästa nerslipat
sen tänkte jag fixa balken också
den där rackarn
så där vart ersättningbiten att se ut tillslut
helsvetsa den med å börja bända till den så att den skulle passa
sen fick det duga så punkta fast den där
så vart det efter mycket om omen men gasen börjar ta slut i svetsen men ska fäll helsvetsa den hära jäveln snart la på lite karosseri kitt där med det är fäll typ allt som har blivit gjort sen sist fortsättning följer .