långtids projekt som sagt en volvo 240 GL 87 a som jag har tänkt att frächa upp och förbättra väghållningen även tänkt att vässa motorn så den levererar lite mera hästar :) ska vara lite blandstuk på den och ska gå bra i skogen... Visa mer
hej å hå var ett tag sen nu men har iallafall nån bild att visa er
har lagt igen hålen där vingen satt för satt nån millimeter sne så det har jag gjort annars har jag inte gjort så himla mycket med den har ju hela vintern på mig
sådär vart det att se ut efter lite svetsning å spackling på luckan
får se vad det blir härnäst men börjar bli sugen på att måla i årdning bakaxeln
Tack för erbjudandet men fel årsmodell är mer ute efter den som har LH2,4 insprut så man slipper dra om massa el
Jo ja förstår Drygt med el :p
som fan men har kollat din bil även din projekt tråd man blev sugen men fel årsmodell som sagt jag ska ha en å häva ner min maskin i som ja har i min projekt tråd
Jävligt bra jobbat måste jag säga. Är så himla glad att min 45:a inte såg ut så undertill! Hoppas allt rullar på som det ska i framtiden med bilen Tummen upp ifrån mig!
Jävligt bra jobbat måste jag säga. Är så himla glad att min 45:a inte såg ut så undertill! Hoppas allt rullar på som det ska i framtiden med bilen Tummen upp ifrån mig!
tack för det det blir skapligt men det tar tid när man är lat å slö som jag är det skulle jag med ha varit om jag var du hehe ja det hoppas jag med bara lite mera ork som fattas så rullar det nog på tack tack