Hur går det med bilen, blir det lugnt under vinter eller gör du nåt med den då??
Har full fart på däckfirman nu, men efter årsskiftet ska bilen in på hellack. Kommer bli lite modifieringar till då Fram till dess kommer det dock inte ske så jättemycket. Letar efter en Touran instrumentbräda, hittar jag en sån kommer de ske tidigare och letar även framstöt från Golf 6//7 GTI.
Näst på tur blir dock en liten film, håller på med den nu
Va ett tag sedan de skedde någon uppdatering nu, och de är av den enkla anledningen att de inte skett så mycket, har bara jobbat en massa 😊
Men nu efter årsskiftet är de iallafall dags för hellack, och då kommer de även ske lite ytterligare ändringar. Så uppdateringarna lär nog börja igen nu i början av året.
Men kan ju nu iallafall avslöja den nya fronten för sommaren. Har köpt en till Caddy stötfångare som ska paras ihop med en golf GTI. Om jag nu lyckas med det 😊
Bjuder på en bild på bilen som den ser ut idag, en skitig bruksbil rullandes på 17" Audi A3 S-line fälgar 😊
Va ett tag sedan de skedde någon uppdatering nu, och de är av den enkla anledningen att de inte skett så mycket, har bara jobbat en massa 😊
Men nu efter årsskiftet är de iallafall dags för hellack, och då kommer de även ske lite ytterligare ändringar. Så uppdateringarna lär nog börja igen nu i början av året.
Men kan ju nu iallafall avslöja den nya fronten för sommaren. Har köpt en till Caddy stötfångare som ska paras ihop med en golf GTI. Om jag nu lyckas med det 😊
Kommer bli tokläckert med gti front på caddyn! blir nästan som carrera cup fast facelift
En modern form av Carerra cup kanske 😜 Fast de är ju egentligen bara en liten läpp på, för mig blir de ju en helt annan stötfångare 😊
Montecarlo skrev:
Blir grymt med den fronten! Vad blir det för färg på den?
Tror de kommer bli bra 😊 Bilen blir fortsatt vit 😊
sylen skrev:
Jonta skrev:
Kollade på R.A.D-bilarna och hämtar du inspiration därifrån blir det riktigt snyggt.
Sprang på en GTI och kunde få se den i verkligheten första gången på länge och det blir nog lite pyssel att få ihop det men kommer bli grymt läckert!
Blir ingen exakt kopia av deras bilar, men lite idéer har man ju fått. Bland annat just det där att bygga till facelift och GTI front är en av dom, men jag försöker gå min egen väg. Vill bland annat att min ska se så fabriksbyggd och diskret ut som möjligt, fast fortfarande snygg. Svår kombo 😊 Kommer bli lite pyssel med GTI front men de ska gå 😊
Jo, bygga kopia på andras bilar är inte någon hit. Vill man ha en egen stil får man plocka inspiration lite här och där och göra det till en bra helhet själv.
Dessutom får inte bruksvärdet minska då det ju är/var(?) en arbetsbil och samtidigt vara en reklampelare för företaget utan att ge sken av att man tar för mycket betalt!