Hallå igen!
Idag har jag monterat läppen på fronten och kikat på tryckrören

Först provpassade jag den med hjälp av packtape:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-862b9fe0ac454c361ffc826773169b73.jpg]()
Man borrade 8 hål i fronten sen bultade man fast den med låsmuttrar. I sig inget problem, men det krävdes att fronten lyftes av för att kunna komma åt enkelt.
Såhär blev det i alla fall

![https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-addfd1e8dfbb06e3da5291a531e50166.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-bda996108442f4a38aab63fa48600257.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-1c756f509dd729e00dd12e2c8c7e01bb.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-ed6a8f71abe67b9af68d203f42c870e3.jpg]()
Jag tycker det blev ett trevligt resultat.
Sedan kikade jag efter läckor och jag kan ha hittat två, varav en lyckades jag fixa.
Slangklämmorna till utloppsröret var kassa. Den översta är den jag nämnde i tidigare inlägg.
Den kom jag inte åt att byta ordentligt då jag inte hade lyft idag.
Den nedre kunde jag byta helt i alla fall. Båda två kändes som om de var runddragna, var knappt något tryck alls i dem, så det känns rätt att fixa i alla fall även om det nu skulle vara något annat som orsakar det minskade laddtrycket.
Jag försökte dra åt den översta också men dels gick det inte att få på den ordentligt och när man skruvade gick den lätt för att sedan "kugga över". Slangen sitter inte heller på som den ska riktigt, så jag måste ta ned utloppsröret och montera det ordentligt.
Med tanke på att silikonslangen sitter lite halvt snett på röret samt att klämman är kass (Man kan se på silikonet att klämman har glidit iväg ett par millimeter) så känns det som prio 1 att fixa nu.
Jag drog även åt övriga klämmor så gott det gick för att undvika andra läckor, men de satt rätt bra sedan innan.