Okej, idag/ikväll har det hänt lite smått.
Jag mötte upp Tobzter och fick prova på Torque-appen och OBD-läsare via blåtand, så nu är en sån beställd

Vi bytte lite grejer så jag fick 2 dekaler och han fick en dumpventil. Min gamla då jag köpt en ny i tron att jag hade den gamla modellen på min bil, vilket jag inte hade.
Då jag var lite tidig och stod och väntade så kunde jag inte hålla mig längre, så jag beställde även ett nytt turbo end pipe, eller intercooler-rör kanske det heter på svenska. Då kan jag ta bort turbons ljuddämpning för ett trevligare ljud, få en snabbare spool up och någon extra hästkraft.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-b5b0951c03f3a9554bf6bbba848cb8ec.jpg]()
Lite därför beställde jag även OBD-läsaren ikväll, så jag kan jämföra lite innan och efter för att se om det blir skillnad i insugstemp och effekt som utlovat.
Sen framförallt för att kunna hålla bättre koll på saker i bilen och läsa ut eventuella felkoder själv i framtiden.
Jag är även sugen på en motorkåpa från en Audi TT-S och ett insugskit, men det är 3000 till minst, så vi får se.. Känner att pengarna rullat lite väl senaste tiden

Totalt sett blev det en bra kväll med andra ord