Kom hem från jobb idag! Åkte förbi garaget en sväng och knäppte en bild på hur det ser ut just nu! Mycket mer kvar än man kan tro.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/52/51488/51488-4ab405d07bfa3d8d4401e7e5e3140eab.jpg]()
Insuget är färdigsvetsat och "portat" invändigt samt blästrade runners, så det ska skickas på planfräsning av insugsflänsen innan pulverlack.
Tryckrör ska svetsas klart samt lämnas på pulverlack.
Fästen till oljekylare ska fixas klart med och även pulverlack.
AN10 slangar till oljekylaren ska mätas upp och pressas riktiga koppel med rejäl hydraulslang.
Värmesköld mellan grenrör och tryckrör ska fixas.
Mikael håller på med kabelhärvan och sen ska alla längder justeras in i bilen så stift/kontakter kan klämmas på.
Expansionskärl till kylaren ska tillverkas.
Vevhus catchtank ska få plats med och tillverkas.
Bränslefilter från Speeding ska monters strax före fuelralien.
Bränsleslangar mellan filter/fuelrail samt fuelrail/btr ska fixas.
Småslangar till värmepaket ska kopplas fixas med.
Ny handbroms ska byggas och monteras med nya ledningar och fördelningsventilen från Speeding.
Kardan ska kortas i svarv och pusslas ihop med rätt knut bak mot diffen.
Massor småfix med diverse som man inte tänker på.
Tanken är att jag ska försöka hinna med lite av detta i veckan!