18-åring blev av med körkortet efter 30 minuter :D

chrizz Administratör
17 december 2006 · 11 783 Inlägg

Fick behålla körkortet en halvtimme
Det blev kört fort för killen med nytt körkort. Efter bara en halvtimme körde han för fort och blev av med kortet. 18-åringen från Göteborg klarade uppkörningen. Glad i hågen satte han sig i en bil och körde iväg. Men lyckan blev kortvarig.

fter bara en halvtimme stoppades han i en poliskontroll, eftersom han överskridit hastighetsgränsen betydligt. Polisen tog genast om hand ynglingens körintyg, skriver Aftonbladet.

Hoho, jag kan inte låta bli att småle åt det här. Är det nån här från Garaget kanske? wink

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/ … __,00.html

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Goffen Administratör
17 december 2006 · 2 974 Inlägg

Måste vara nått typ av rekord?

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Goven
17 december 2006 · 264 Inlägg

5 minuter har jag för mig jag hört i en annan tråd. Rätta mig om jag har fel!

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.
Goffen Administratör
17 december 2006 · 2 974 Inlägg

Behöver man inte kunna stava och ha en korrekt meningsuppbyggnad för att jobba på aftonbladet? hmmm jag kanske skulle söka jobb där smile

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
lemmouh
17 december 2006 · 22 Inlägg

skadeglädje sägs vara den bästa glädjen. men samtidigt som jag små ler så tycker jag lite synd om honom, små surt.

sen vet jag ju inte de exakta omständigheterna har han dragit 70 på 30 sträcka så ska han ju inte heller ha körkort.

men jag kan tänka mig hans lyckliga samtal till föräldrarna jippi jag har fått körkort 30 minuter senare får han berätta att han tappat det.


big_smile

Det är insidan som räknas.
Gr00v
17 december 2006 · 125 Inlägg

kan inte låta bli o skratta!! men de e synd om lilla pojken som nyss fått sit körkort wink

MVH /// Grundberg
Jompa_ Trucker
17 december 2006 · 166 Inlägg

Haha! Vad ska man säga!? Han fick ju inte vara glad å känna sig "fri" länge iaf big_smile hehe, Stackarn!

Buzted
17 december 2006 · 62 Inlägg

hahaha...Dom blå-vita asen tog hand om min lapp efter en och en halv månad...Långt ifrån en halvtimma men jävligt iriterande ändå...Tur att det inte var nu när den nya grisiga regeringen var på plats iaf...Klarade mig med 2000 i böter och ta om körkortet=)

MeloveGolf Vw trimmare
17 december 2006 · 2 995 Inlägg

Buzted skrev:
hahaha...Dom blå-vita asen tog hand om min lapp efter en och en halv månad...Långt ifrån en halvtimma men jävligt iriterande ändå...Tur att det inte var nu när den nya grisiga regeringen var på plats iaf...Klarade mig med 2000 i böter och ta om körkortet=)

nya grisiga? det var dom gammla grisiga som höjde bötesbeloppen.....och utan dom blå-vita asen hade du kanske frontat med ett ratfyllo eller nån 14 åring som tror han är kung på att köra....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
MilleN
17 december 2006 · 9 108 Inlägg

Buzted skrev:
Tur att det inte var nu när den nya grisiga regeringen var på plats iaf...Klarade mig med 2000 i böter och ta om körkortet=)

Bortgjord wink

Buzted
17 december 2006 · 62 Inlägg

MeloveGolf skrev:

Buzted skrev:
hahaha...Dom blå-vita asen tog hand om min lapp efter en och en halv månad...Långt ifrån en halvtimma men jävligt iriterande ändå...Tur att det inte var nu när den nya grisiga regeringen var på plats iaf...Klarade mig med 2000 i böter och ta om körkortet=)

nya grisiga? det var dom gammla grisiga som höjde bötesbeloppen.....och utan dom blå-vita asen hade du kanske frontat med ett ratfyllo eller nån 14 åring som tror han är kung på att köra....

hmmm...Om inte jag sovit i ett halvår och bara drömt dethär så var det när dom äckliga moderaterna kom till som nästan alla bötesbelopp höjdes till det dubbla

dallelito med lem
17 december 2006 · 1 147 Inlägg

rätt åt honom, jag e jävligt glad att jag slapp möta en sån nybörjare i fullt blås. vissa ska inte ha körkort

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
TRYIT Teddan
17 december 2006 · 2 495 Inlägg

Buzted... bötesbeloppen höjdes precis när våran nya mycket raka och schyssta regering blev VALD...... dock så var det inte dom som bestämde och klubba igenom dom nya bötesbeloppen, det gjordes av den mycket vidriga sosse regering ihop med miljöpartiet.

vad är det som är för fel på alliansen då ?? tycker du inte om att jobba å vill leva på bidrag eller vad är problemet??

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Buzted
17 december 2006 · 62 Inlägg

r-ted skrev:
Buzted... bötesbeloppen höjdes precis när våran nya mycket raka och schyssta regering blev VALD...... dock så var det inte dom som bestämde och klubba igenom dom nya bötesbeloppen, det gjordes av den mycket vidriga sosse regering ihop med miljöpartiet.

vad är det som är för fel på alliansen då ?? tycker du inte om att jobba å vill leva på bidrag eller vad är problemet??

Varför har alla den uppfattningen om folk som hatar moderater??? Att dom inte vill jobba? Jag jobbar 10 timmar om dagen för att försörja min familj men rika jävlar ska fan inte ha mer än dom redan har...Ta från dom rika och ge till dom fattiga istället för tvärt om....Moderater ska ha ett nackskott

MrTurbo Better than God \o/
17 december 2006 · 1 882 Inlägg

r-ted skrev:
Buzted... bötesbeloppen höjdes precis när våran nya mycket raka och schyssta regering blev VALD...... dock så var det inte dom som bestämde och klubba igenom dom nya bötesbeloppen, det gjordes av den mycket vidriga sosse regering ihop med miljöpartiet.

vad är det som är för fel på alliansen då ?? tycker du inte om att jobba å vill leva på bidrag eller vad är problemet??

Nu vet jag inte vad alliansen har med killen som förlorade sitt körkort efter 30min att göra iofs...

Men sittande regeringen är trots det en flock lyxlirare som aldrig haft ett riktigt arbete. Att de sedan fuskar med tv-licenser å svart arbetskraft är tydligen skitsamma? 
Kan någon säga nått som är eller kommer bli bättre med dom idioterna vid makten? Alla utom höginkomsttagarna kommer få det sämre, vi med "vanliga" arbeten skall betala deras lyxliv. Våran ekonomi kommer i vart fall bli sämre. Ser hellre miljöpartister än moderater i regeringen, MYCKET hellre....  De har aldrig lyckats styra Sverige framgångsrikt innan å frågan är om de kommer lyckas nu, bara att hoppas att de inte förstör för mycket på dessa åren. Så d så.... :p


Ang fånen som vart av med körkortet så var det f*n rätt åt han, klantarsle.....

Senast redigerat av MrTurbo (17 december 2006)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
falloutboy
17 december 2006 · 1 723 Inlägg

var det här det hela spårade ur?

xisten sixten
17 december 2006 · 252 Inlägg

trökit då han säkert hunnit ringa alla sina kompisar och tala om att han just fått körkort tongue

THEBADGUY Gorgilus addictus
17 december 2006 · 4 736 Inlägg

xisten skrev:
trökit då han säkert hunnit ringa alla sina kompisar och tala om att han just fått körkort tongue

Haha...joo..så var de säkert tongue..... Undrar hur han förklarade det för sina föräldrar? tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
falloutboy
17 december 2006 · 1 723 Inlägg

xisten skrev:
trökit då han säkert hunnit ringa alla sina kompisar och tala om att han just fått körkort tongue

ja och de var säkert på väg till McDonalds hela bunten! Fan va trist.

Goven
17 december 2006 · 264 Inlägg

Buzted skrev:

r-ted skrev:
Buzted... bötesbeloppen höjdes precis när våran nya mycket raka och schyssta regering blev VALD...... dock så var det inte dom som bestämde och klubba igenom dom nya bötesbeloppen, det gjordes av den mycket vidriga sosse regering ihop med miljöpartiet.

vad är det som är för fel på alliansen då ?? tycker du inte om att jobba å vill leva på bidrag eller vad är problemet??

Varför har alla den uppfattningen om folk som hatar moderater??? Att dom inte vill jobba? Jag jobbar 10 timmar om dagen för att försörja min familj men rika jävlar ska fan inte ha mer än dom redan har...Ta från dom rika och ge till dom fattiga istället för tvärt om....Moderater ska ha ett nackskott

Väldigt odemokratiskt o omoget skrivet. typiskt en sosse

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang