Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 LHD 1962 Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1600cc framöver blir det en massa förbättringar :)
Skulle ju rulla ut bussen.mest för att slippa att slipadamm men det regna lite lite ute attans.men som tur är det finns ju alltida annat att göra på bussen
sista skamfläcken på taket.ÄRR en stor milstolpe att få taket klart för mej
Höger bakhörn fick lite kärlek ikväll bara dax för nästa lager grund helll.tur att ja gillar att handslipa
Lite tur att man lägger slipgrund denna repa kände ja ej
Rastlös som ja är så har ja ju småfixat lite annat Men det får ni se en annan gång
Till min volvo titan jag renoverar så kostar en kofångare ( om man hittar någon som är fräsch) mellan 2000-4000 kr..för en beg alltså..helt sinnes! men den jag hittade va via en polare så gav en 500 hundring cirkus..så hade tur där:)
Till min volvo titan jag renoverar så kostar en kofångare ( om man hittar någon som är fräsch) mellan 2000-4000 kr..för en beg alltså..helt sinnes! men den jag hittade va via en polare så gav en 500 hundring cirkus..så hade tur där:)
jajamen klart du får fråga fick 1600kr för denna,Dock en del jobb att få den i det skicka ja vill ha:Men finns ju inga att köpa nya så bara fixa till den å slänga på
var och hämtade två motorer förra veckan denna första i bild 1500cc blev 50 mil en dagen
Nu tänker ni var är detta för nått hiihiihih
Det är en 126a 1600cc industrimotor.Denna motor har fått jobba som att klippa vas.ska va dom bästa har ja höroch det får vi hoppas Alltid bra med en extra spis
så det var allt för denna gång ha det gott alla följare och löst folk där ute
Polaren har en motor från ett civil försvars elverk,gubben han köpte de av hade haft de ståndes sen 64 i garaget,så de knappt startat..han begär 3500 för allt..ett tips.
Polaren har en motor från ett civil försvars elverk,gubben han köpte de av hade haft de ståndes sen 64 i garaget,så de knappt startat..han begär 3500 för allt..ett tips.
hmmm tackar kan du pma mej lite mer info är du snäll mvh peter