Släng tråden

ekelund88
26 oktober 2015 · 2 656 Inlägg

Evildan skrev:

ekelund88 skrev:

Evildan skrev:

Du är en, i en lång rad av anmälare av den här tråden.
Vissa ämnen kanske är för viktiga och i dag aktuella för att bara ignorera och låta bero?
Därav att jag som medlem som även är moderator och medmänniska lyfter fram fakta istället för floskler. Är det tramsigt med ett humant medmänskligt tänkande, då är jag tämligen skyldig.

Senast redigerat av Evildan (Idag 09:15)

skönt , då är det fler som delar min uppfattning , sköt erat snack privat eller irl så slipper man att läsa dynga på bilforumet smile

Dynga? Då har du många trådar att bläddra förbi i forumet, jag förväntar mig numera en mängd anmälningar från just dig framöver.

Tycker du inte att det är bra att fånga var tillfälle som finns för att stävja rasismen?

finns (oftast) ingen som helst andledning för mig att anmäla någon alls , tror detta bör vara min "första" men politik och mina och dina åsikter hör inte hemma på ett bilforum för mig , finns andra forum för det

Evildan
26 oktober 2015 ·

ekelund88 skrev:

Evildan skrev:

ekelund88 skrev:

skönt , då är det fler som delar min uppfattning , sköt erat snack privat eller irl så slipper man att läsa dynga på bilforumet smile

Dynga? Då har du många trådar att bläddra förbi i forumet, jag förväntar mig numera en mängd anmälningar från just dig framöver.

Tycker du inte att det är bra att fånga var tillfälle som finns för att stävja rasismen?

finns (oftast) ingen som helst andledning för mig att anmäla någon alls , tror detta bör vara min "första" men politik och mina och dina åsikter hör inte hemma på ett bilforum för mig , finns andra forum för det

Då finns det fler trådar som bör plockas bort när det gäller den politiska biten, bränslepristråden, besiktningsstationstråden för att bara nämna två då bägge i högsta grad är baserade på just politik.

Rasistiska texter kommer inte jag någonsin att tiga mig förbi, sådana skall aldrig få förekomma.
Självklart hör inte politiska diskussioner egentligen hit, men att låta dylikt bero och tillåta sådant normaliseras är inte något som ska accepteras. Bättre att oavsett forum lyfta problemet och ge tydliga hänvisningar till hur saker och ting egentligen ligger till utanför den snäva världen av alternativa nyhetsflöden.

dawwe ...has left the building...
26 oktober 2015 · 4 474 Inlägg

Det här är så galet! Om man flyr från krig, elände och svält o blir anvisad ett rimligt ställe med tak över huvudet, slippa frysa utomhus o dessutom mat att stilla hungern med så ska man fan-i-mig vara tacksam för det man erbjuds. Jag tycker att man skall låta de som vägrar stiga av göra ett enkelt val: Stig av här och nu, eller så skickar vi tillbaka dig till det land som enligt "lag" skall behandla din asyl-ansökan.

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang