2411
Sök

AKUT ECC problem/ Volvo v70n 2.4 140hk 2001a

169 Inlägg
29 december 2015
Trådstartare
Hejsan.
Nu är det akut😁
Här om dagen så skulle jag kolla säkringarna i min v70n 2001 och efter det sluta klimatdelen under stereon o funka,inge fläkt eller nått funkar.
Säkringarna är hela och klimatordelen funka innan.
Kan det va så att när man bröt strömmen att den la av då och då undrar jag om det finns nått knep att få igång den igen eller måste man köpa nytt?
Hoppas nån har en lösning för säkringarna är hela som sagt och det är akut (Rutorna immar igen)

Tacksam för svar och hoppas nån förstår det jag har skrivit/förklarat.

MVH Tommy
Senast redigerat av Fet_intercooler (29 december 2015)

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.

3 235 Inlägg
29 december 2015
Vad gjorde du, drog ut säkringarna en efter en? Gör det igen, men stäng av bilen och vänta minst 10 min först!

169 Inlägg
1 januari 2016
Trådstartare
Jag gjorde detta och efter det funka det.

http://youtu.be/O1UNPCAb5fI

...has left the building...
4 474 Inlägg
1 januari 2016
O vad har ECC (Electric Climate Control) med "Avancerad motorteknik" att göra? Förklara för en som int begrip big_smile

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Evildan
1 januari 2016
dawwe skrev:
O vad har ECC (Electric Climate Control) med "Avancerad motorteknik" att göra? Förklara för en som int begrip big_smile

Jag är mest överraskad att inte tråden hamnade i "Generell felsökning (Motorteknik)" där precis allt annat har en märklig tendens att placeras oavsett om det är fråga om laddning, bromsar eller varför inte torkararmsfjädrar.

169 Inlägg
4 januari 2016
Trådstartare
Ursäkta mig då denna tråd kan tas bort:/

Sök