Följ mina suprabyggen, ett bygge för gatan och ett för banan samt mitt första suprabygge som nu är sålt. Toyota Supra Mkiv 1997 gatbilen Toyota Supra Mkiv 1994 banbilen. Ni kan även följa bilarna på Instagram @Whitesuprasweden... Visa mer
Efter helgens trevligheter så vart jag tvungen att beställa hem nya bakdäck, så nu har jag 4st Rotalla f105 265/35-19" påväg hem så jag borde klara mig i sommar nu :p haha
Ser riktigt härligt ut att köra blir nog bra med däcken också
Idag har det varit en ännu bättre bildag, i skellefteå har vi haft 17 grader enligt biltermometern så rutorna har varit nere och stereo har dunkat eurodisco för fulla muggar
Lämnade Supran på lack i söndags, nu är den klar och han bjöd på nylackad huv dessutom Har fått min tryckslang nu också så ska byta den och se om jag får upp mitt laddtryck som har legat på 0.95 nu, hoppas det är lekage där slangen är för kort
Får se om jag hinner tvätta den idag eller om jag får ta det imorgon, har en jävla massa möbler och skit som måste monteras och sättas upp hemma, får prioritera de nu så man blir av med dom innan helgen då det är bil träff
Får se om jag hinner tvätta den idag eller om jag får ta det imorgon, har en jävla massa möbler och skit som måste monteras och sättas upp hemma, får prioritera de nu så man blir av med dom innan helgen då det är bil träff
Det är lugnt! Blev det rätt färg denna gången?
jo det blev de vad jag har sett färgen skiftar färg beroende hur solen slår på metall flakesen i lacken så var svårt att få det bra men verkar bra nu
Passade på att tona bakljusen med spraytoning idag då de jag gjorde inte satt bra längre
Ni får bortse från all skit Rengjord. Klart det skulle rinna lite de första de gör tur tjejen hade nå vasst medel i lägenheten :p färgen rann typ av Nu lackat med sjukt tunna lager, hoppas det flyter ut ordentligt medans de torkar så allt ser bra ut Sen stängde jag åt mina lackbås så dom får torka haha Dom får stå där ute till i morgon så får ni bild på slutresultatet då om jag inte måste ta bort skiten och göra om det med något annat märke på lacken, tycker den var sjukt lättflytande och rann lätt. Skulle inte rekommendera Biltemas bakljusfärg om ni ska göra de utan köp på mekonomen eller liknande för de kommer jag göra om det inte blev bra
Gick mindre bra när jag skulle hem idag Problemet hittat
Nu måste jag bara fixa ett problem som uppstod efter, den misständer på låga varv men de är nog vatten runt tändspolarna, så jag ska blåsa rent allt med kompressorn i morgon