Följ mina suprabyggen, ett bygge för gatan och ett för banan samt mitt första suprabygge som nu är sålt. Toyota Supra Mkiv 1997 gatbilen Toyota Supra Mkiv 1994 banbilen. Ni kan även följa bilarna på Instagram @Whitesuprasweden... Visa mer
Var då helvete vad det ska jävlas för dig! Men hoppas detta var de sista nu och att allt går smärtfritt framöver Börjar bli riktig klass på kärran Blev porrigt med tonade bakljus så tummen upp på de (Y)
Var som tur bara vatten vid tändspolarna som bråkade Så det blev en motortvätt sen lös med tändspolarna och blåsa ur allt vatten, sen ihop med allt och tvätta bort all glykol från bilen inför träffen imorgon och nu går den bra igen
Vad var det som orsakade det från början? Var det en kylarslang som lossnade bara?
Var en slang till värmepaketet som släppte, vet ej om den satt dåligt eller vad dom hände men nu sitter den hårt iaf kolla bilderna jag la ut så ser du hur den såg ut när den släppte, har alltså inte rört klammret före jag tog bilden
Jaha ok, förstod inte vad det var för nått först men nu när du förklara , men va gött att det inte var nått värre
Nä precis Trodde jag skulle missa vårträffen som har varit min deadline sen nyår när jag såg rökmolnet som täckte hela vägen, men det kändes bättre när man kände lukten av glykol istället för olja haha
Måste ju vara att du börjat köpa på dig saker till singelkonvertering
Haha vill du veta eller ska vi låta någon mer gissa också ? om nu någon mer vill gissa, kändes inte som de haha
Jag vill veta! Men jag gissar på att du köpt ett grenrör för singelturbo???
Okej då
Jag har köpte komplett kit med Precision 6766 turbo , boostlogic grenrör , wg , Aem v2 Pnp sprut , 850cc spridare , fuelrail , btr , soppapumpar , komplett tanabe 4" avgassytemen , luftfilter och allt annat jag behöver för att stoppa ner allt och starta Allt ska räcka till 800hk killen som har det nu kör 650hk men jag kommer börja med 550whp och se vad lådan tycker, jag har även köpt en reserv låda från en eurospec som gått 8000mil som åker ner om min låda säger upp sig
Så i vinter kommer de hända saker kan vi lugnt säga
Haha vill du veta eller ska vi låta någon mer gissa också ? om nu någon mer vill gissa, kändes inte som de haha
Jag vill veta! Men jag gissar på att du köpt ett grenrör för singelturbo???
Okej då
Jag har köpte komplett kit med Precision 6766 turbo , boostlogic grenrör , wg , Aem v2 Pnp sprut , 850cc spridare , fuelrail , btr , soppapumpar , komplett tanabe 4" avgassytemen , luftfilter och allt annat jag behöver för att stoppa ner allt och starta Allt ska räcka till 800hk killen som har det nu kör 650hk men jag kommer börja med 550whp och se vad lådan tycker, jag har även köpt en reserv låda från en eurospec som gått 8000mil som åker ner om min låda säger upp sig
Så i vinter kommer de hända saker kan vi lugnt säga