Följ mina suprabyggen, ett bygge för gatan och ett för banan samt mitt första suprabygge som nu är sålt. Toyota Supra Mkiv 1997 gatbilen Toyota Supra Mkiv 1994 banbilen. Ni kan även följa bilarna på Instagram @Whitesuprasweden... Visa mer
Ajemen, ja precis det kan ju dra iväg en del om du har mycket otur Hoppas på skjuten topplockspackning! Men det vore ju väldigt otroligt när det var bränsle som saknades
Nä inget problem med packningen, utan något har gett sig av värmen som blir när den inte får bränsle :S
Nä det är väl kolvar/ ringar som har smält men tänk om det vore enkelt någon gång
Ja det hade varit kul att lägga energi och pengar på något roligare och nytt än att kasta pengarna och tiden i motorn andra vintern i följd
Marcus_89 skrev:
Tråkigt att se, men det positiva i det hela är ju att block och lager är okej iaf
Ja det var väldigt skönt att det inte var värre än det blev Men som jag skrev längre upp så hade det varit roligare att uppgradera lite andra saker på bilen ist, får se om jag får tid och pengar över att lackera om motorutrymmet som är en av sakerna jag hade tänkt göra
Nu var det länge sedan jag gjorde någon uppdatering här.
Nya kolvar, lager och en annan topp finns hemma nu
Men det står still just nu då vi just har köpt ett hus med eget garage, så supran ska få nytt hem och därför vill jag inte stressa och börja med motorbygget just nu
Tänkte bjuda på lite bilder från insidan av garaget, så här mycket plats kommer det aldrig mer vara i detta garage Till sommaren ska golv, väggar och tak målas om nu är bara nästa fråga Om supran får starta i sommar eller som den får komma ut 2019