Tjenare! Nu har ytterligare saker hänt med bilen flickvännen har hjälpt mig med målningen av hela inredningen Har börjat koppla in handbromsen, och börjat dra Bromsrör har fixat fäste för passagerar stol
Tjena! Då e man tillbaka från elmia, och jävlar vilken inspiration man har fått Imorgon ska de skruvas för de är inte så mycker tid kvar tills första körningen
Har fixat ett bälte till passagerar stolen idag också E grymt taggad på första körningen
Tjena tjena! Nu jävlar har de hänt saker började med att köra in om biltema o köpte lite mer till elen, sen blev de en varvräknare också sen hämtade jag ut mina nya bromsslangar, dessa va betydligt mycket bättre Monterad varvräknare och tyckte de blev rätt bra faktiskt Sen resten av kvällen så höll jag o farsan på med gasvajern, och efter mycket om och men så blev de jävligt bra Härligt att kunna starta bilen o gasa också
Hallå allihopa Fått gjort lite mer med bilen idag har kopplat in varvräknaren, fått rätt på bältet och även monterat bormsslangarna, ska fästa dem lite snyggare men nu e de på plats iaf. Nu ska de bara dras klart dem sista bromsrören sen så ska bilen provas. Hinner inte bli klar till första körningen nu på lördag tyvärr så blir bara att kolla för min del Längtar som fan tills bilen tar sig ut ur garaget utan att behöva putta ut den
Ser bra ut! Det gör ju inte så mycket att missa första tävlingen. Kommer ju 100 till i sommar! Jag däremot, kommer ha problem att hinna med en enda tävling i sommar.
Ser bra ut! Det gör ju inte så mycket att missa första tävlingen. Kommer ju 100 till i sommar! Jag däremot, kommer ha problem att hinna med en enda tävling i sommar.
Aha fan va piss e de så mycket kvar? du har gjort ett grymt jobb hittills iaf
Tjena allesammans Bygget flyter på har fått hem och dragit mina bromsslangar så som dem ska vara , börjat montera passagerarstolen. Har även fått hem ett 4 punkt bälte till passagerarsidan, ska ta bild på de också Nu väntar jag bara på mitt koningsverktyg som borde komma nu i veckan Nu står bilen o väntar på att komma ut i solen och en välbehövlig tvätt efter ett halv år i garaget hehe:)
Tjenare! står inte still med bygget fast de e dåligt med uppdateringar. Eftersom de blev strul och att jag inte fått mitt koningsverktyg så har jag inte kunnat fixa mina bromsrör. Men ska fixa rören på skolan idag så bromsarna ska förhoppningsvis bli helt klara nu i helgen Mer bilder kommer under dagen
Tjena allesammans! Har fått gjort lite med bilen:) skulle dra rören till bromsarna men de sket sig rätt snabbt då koningen va fel:mad: Men byggde en liten låda för knapparna till pumpen och fläktar etc istället så något fick man gjort Sen så va jag o farsan iväg o hämtade hem en skåpbil, så nu får vi plats med allt när vi ska iväg o köra
Kul läsning och bra med bilder! Funderar själv senare börja med drifting vart beställde du spakstället och vad kostade det? Såg irp hade för 2,8k utan backspärr men hittar inte pris med backspärr?
Kul läsning och bra med bilder! Funderar själv senare börja med drifting vart beställde du spakstället och vad kostade det? Såg irp hade för 2,8k utan backspärr men hittar inte pris med backspärr?
Tackar tackar klart du ska göra de roligare går inte o ha Jag beställde de av en kompis som i sin tur köpte de av sin polare haha, men jag gav 2500 för stället
Hallå! nu e där äntligen bromsar som fungerar på bilen va lagom svårt o dra alla rören när bilen stod hissad på pallbockar men de funkade. Tog inte så mycket bilder men bjuder på en iaf. ska lägga upp fler när alla rören är dragna som dem ska och snyggt fast satta Ha de gött så länge