Dags för lite korrigering i beskrivningen igen! :) Nu när bilen börjar bli klar utvändigt så börjar jakten på bättre fitment! Samt att det börjar bli dags att kolla över motorn för lite mer prestanda än original, håll tillgodo så... Visa mer
Stemecks Coiloverkit är steget under Maptuns som Stefan själv sa
Snyggt sådan information gillar vi! jag tycker efter fått klämma och känna lite att det kommer bli klockrent! Samt att Stemeck har ett grymt bemötande!
Snyggt sådan information gillar vi! jag tycker efter fått klämma och känna lite att det kommer bli klockrent! Samt att Stemeck har ett grymt bemötande!
Ja, känner en som har det på sin bil och han är nöjd. Alltid kul att dela med sig utav de man vet. Ja Stemeck är riktigt bra och kan rekommenderas till alla som har Saab. Stefan är riktigt kunnig och hjälpsam med allt. Haft min bil där för service och andra tillfällen
Ja, känner en som har det på sin bil och han är nöjd. Alltid kul att dela med sig utav de man vet. Ja Stemeck är riktigt bra och kan rekommenderas till alla som har Saab. Stefan är riktigt kunnig och hjälpsam med allt. Haft min bil där för service och andra tillfällen
Jag har pratat med både Marcus Lekberg och Oskar Molin som bägge har dem, så har forskat lite!
Jaa, kom in 16:45, de stänger 17 precis lika trevlig och hjälpsam ändå!
Plocka hjälpfjädern direkt så slipper du det sen Du kan ju fortfarande ha den hög fall hjälpfjädern inte är där, jag hade plockat mina också fall jag inte hade bessat med coilsen på, men dom satt på vid bes så valde att ha kvar för säkertheten!
Plocka hjälpfjädern direkt så slipper du det sen Du kan ju fortfarande ha den hög fall hjälpfjädern inte är där, jag hade plockat mina också fall jag inte hade bessat med coilsen på, men dom satt på vid bes så valde att ha kvar för säkertheten!
Tanken är ju att de ska sitta där sen, och då blir det automatiskt att jag bessar med dem! men får se! kan skicka bil i messenger om du är sugen på att se hur låg den blir med hjälpfjädern!
Tanken är ju att de ska sitta där sen, och då blir det automatiskt att jag bessar med dem! men får se! kan skicka bil i messenger om du är sugen på att se hur låg den blir med hjälpfjädern!
Ja gör så! Min 9-5a va ju böttad fram med hjälpfjädern kvar men det var dock TA, bak var det mycket kvar o sänka fastän hjälpfjädern satt kvar.
Vart tyvärr bakslag igår kväll när jag plockat bort mitt nuvarande fjäderben! Höjdjusteringen på ett ben i fram är gängpaj.. Pratat med Simon Molin på Stemeck och de har beställt nya så kommer byta de sen!
Men det positiva är att i hjulhusen ser de bra ut!
Samt att man har bra kompisar som har 45mm sänkning liggandes som jag kan montera sålänge!
De trodde onsdag eftermiddag eller torsdag! Så jävla gött, då blir de en sväng till Svenskbilsträffen tillsammans med min faster och hennes man med sin 262C Bertone och mormors Pv544 som gått i familjen sedan ny!