Renovering av min Pontiac Firebird 72 ska bli som ny
Nu beböver min Pontiac ny lack och puts efter många år utan vård. allt kommer att renoveras eller bytas ut mot nytt Även endel plåt har bytts pga krockskador. Fälgar blir Centerline convo PRO. motorn kommer bytas ut från... Visa mer
Ja, det är kul att titta på gamla bilder från förr i tiden. Men otroligt att kunna renovera en firebird på den tiden. Tänker på det inte var så lätt att få tag på delar då när det inte fanns något internet.
Ja, det är kul att titta på gamla bilder från förr i tiden. Men otroligt att kunna renovera en firebird på den tiden. Tänker på det inte var så lätt att få tag på delar då när det inte fanns något internet.
Jo svårare var det men det fanns skrotar med delar
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Liten utflykt i dag/ detta resulterade i att jag fick köpt lite små krams. Och sedan en efterlängtad tilt rattstång och en torkar motor utan spolning inbyggd, alltså mycket snyggare torped utan massor av slangar mm. Blev även ett par framstolar för reservdelar.
[img][/img]
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.