En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite... Visa mer
Skulle skruva lite i helgen var de tänkt. Men de blev absolut ingenting. Blev istället mest gå runt och njuta, lite garagehäng, samt gick och fundera på lösningar jag skulle göra;) Sen blev de året första grillning också
Blir dock vit stege och korg. Framhäver ju detaljerna. Målar man blått så försvinner de ju.
Även fått fatt i original marchal 24v relä satser till extraljusen. Helt perfekt;)
Nu när man ser det med hytten så är det självklart att ha vit stege och korg, hehe. Kommer bli kanon!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Hur fungerar det med personliga registringsskyltar? Går det att beställa en personlig skylt med det gamla regnumret?
Så här står det på transportstyrelsen hemsida angående privata nummerplåtar
HUR FÅR SKYLTEN SE UT? Din skylt ska ha minst två och högst sju tecken. Som tecken räknas bokstäver, siffror och mellanrum. Du kan inte enbart ha mellanrum utan teckenkombinationen ska bestå av minst en siffra eller en bokstav. Du får använda dig av alla bokstäver i alfabetet. Tänk på att bokstäverna Å, Ä och Ö är lite mindre än övriga bokstäver och att O och 0 (nolla) jämställs som tecken. Tänk också på att alla skyltar centreras
Skylten får inte se ut som ett registreringsnummer Det är inte tillåtet med teckenkombinationer som motsvarar registreringsnummer (tre bokstäver + tre siffror eller tre bokstäver + två siffror + en bokstav) eller skylt för besiktningsfordon (två bokstäver + tre siffror + en bokstav).
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
lite bilder från lackeringen i veckan, 3:e gången jag håller i sprutan, så jag var nöjd:)
Släpskyltarna fick sig en uppfräschning, trots att de var nya så fanns de lite skavanker, använde samma röda färg som är till IC färgkombination, så matchar de bra med bilen! även tutorna har fått sig en röd klick inuti
nu blir det fortsättning lite svetsjobb, skall laga färdig framskärmarna i nederkant, och fixa klart torpeden, så de blir färdigt för expoxygrund:)
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!