Jo, kommer vara najs att ha detta nytt och montera i framtiden när det gamla börjar se tråkigt ut.
Ja visst är det så och vem vet när Volvo slutar helt med delar till dessa "gamla" bilar.
Desto värre hörde jag när en kund skulle ha delar till sen Renault laguna första generationen varpå reservdels killen får lov att svara tyvärr så har Renault helt slutat tillverkat delar till din bil vi kan inte få fram någonting längre.
Tog och tvättade mina tygmattor i dag. Dom har inte blivit tvättade sedan jag köpte dom för några år sedan, så det var på tiden.
Ganska skitiga!
Nytvättade och hänger på tork.
Blev en hel del renare.
Har även köpt på mig lite "bra att ha" för framtiden. Locken till spolarvätskan har ju en tendens att vilja spricka sönder. Sedan köpte jag två extra justerbara stabilisatorstag. Egentligen behöver jag bara uniballen och polybussningarna, men det blir lika dyrt som två kompletta. Köpte också fyra Snowball dammskydd till uniballen.
Köpte en smidig oljesug/påfyllare på Biltema som funkade kalas till detta. Fick dock göra en egen adapter av bensinslang och en bit kopparrör för att få in den i hålet till oljepluggen.