Hehe! Nej den är ju inte det, bara lite skitig. Ska ta och skumtvätta till våren.
Ja jag får nog ta ett tag på pedalerna ser jag.
Haha tänkte väll för aldrig sett det förr annars
Haha ja jag använde en gamal tvätt svamp och schampo till pedalerna i v70in vart rätt bra torkade rent diverse annat också stols skenor och annat böss som ingen sedan 02 rört
Justja, där tänkte jag inte till. Blir intressant att se hur de håller sig mot ev. mindre lera och smuts etc då
Har kört med tygmattor från BSR ett par år, men tyvärr var förarmattan redan uppsliten. Dom står emot smuts och väta ganska bra då baksidan är gummerad.
Hehe! Nej den är ju inte det, bara lite skitig. Ska ta och skumtvätta till våren.
Ja jag får nog ta ett tag på pedalerna ser jag.
Haha tänkte väll för aldrig sett det förr annars
Haha ja jag använde en gamal tvätt svamp och schampo till pedalerna i v70in vart rätt bra torkade rent diverse annat också stols skenor och annat böss som ingen sedan 02 rört
Bättre så här? (Får ta mer på bromspedalen ser jag)
Var hos Volvo i dag och handlade några grejer som skall läggas på hyllan för framtida bruk.
Blev bromssköldar bak, packboxar för drivaxlarna, nya skruvar samt ett lock till expansionskärlet. Bromssköldarna ska grundas och lackas silver innan dom lägges på hyllan.