Har beställt några nya saker till kärran! Något bara för ögat, och något för funktion. Vad det är får ni se när jag fått hem det. Behöver också lite smakråd då! :wink:
Har beställt några nya saker till kärran! Något bara för ögat, och något för funktion. Vad det är får ni se när jag fått hem det. Behöver också lite smakråd då! :wink:
Något för ögat är säkert roligare än något för funktion (^_^)
Något för ögat är säkert roligare än något för funktion (^_^)
Ha ett gott slut och gott nytt min vän ....
Haha! Ja det brukar ju faktiskt vara så!
Det samma min vän! Önskar dig och dina nära allt gott!
Fina begagnade täckgummin till torkararmarna från Fordonsdelen, Polybussningar till generatorn från KG trimning, Oljelock i alu samt stegrande älgardekaler från Vparts och en navkåpa från LMR.
Dom här täckgummina har utgått hos Volvo för en lång tid sedan, så jag är glad att jag fick tag i fina begagnade att ha i reserv.
Polybussningarna till generatorn kommer väl till pass då jag anser att originalbussningarna är för veka.
Oljelock i alu har jag funderat på länge men tyckt att det varit för "vanligt", men när nu Vparts tog fram en annan "navkåpa" till dom slog jag till! Dock är jag lite kluven ocm jag verkligen ska ha älgkåpan eller vara som "alla andra" och ha en Volvokåpa? Hmm... Behöver er hjälp här...
Grejorna så...
Nu till frågan... Ska jag ha Stegrande älgen eller Volvo kåpan? Hmm...
Har lyckats ragga tag på sprillans nya prydnadslister till framrutan! Den långa där uppe fanns hos GCP, sidolisterna hade utgått både hos Volvo och GCP tyvärr. Men i bland har man en jäkla tur! Reservdelskillen visste var där nog låg ett par, och han lyckades ruska fram två lister till mig! Så jäkla kanon alltså!
Har gjort en liten investering till kärran! Har sett på eftermarknaden att gaswire börjar bli svårt att få tag på, och man den ligger hos GCP nu då den utgått hos Volvo. Sagt och gjort så knatade jag in på lokala Volvo i dag för att beställa från GCP. Men döm om min förvåning när Volvo hade en på hyllan! I bland har man tur! [thum]