23 september 2016
Trådstartare
Jag har ingen aning vad o hur bara att det är rost där o det jag frågade var hur man demonterar sköldarna. Vad är rutlim för nåt?
Hmm jag fick kjolen sköldarna och front och baken lackat förra sommaren o dom fixade rosten som var där då men eftersom dom inte visste hur man skulle eller brydde sig om att få bort skölden som det kallas från italy tillverkningen så har dom försökt antar jag. Och dom har då oxå lackat med allt på plats därav listerna har lite silverfärg där i kant. Ja det är originallisten som har spruckit o gått bort nån bit här o där tyvärr. Det är sköldar som sattes dit från Italien tillverkningen för att skulle bli säljare som Aero i italien. Så dessa går knappast att få tag på antar jag o jag har hört med Saab här i stan o dom kan inte hjälpa mig med det där. Japp bilen är totalt rostfri den har fått tectylbehandling genom alla åren när den kommit hit till sverige 2008 och ingen anmärkning på besiktning och dom har ju gått genom bilen på svensk bilvård innan behandling för återkommande besök. Kjolarna sidorna e original men inte fronten o baken det är eftermarknad. Men sidokjolarna gifte in sig bra med resten.
Senast redigerat av Fear38 (23 september 2016)