Bakgrunden till renoveringen är att jag vill ha en bil som är bra i ordning, vill ha den lika fin i motorrummet som den är utvändigt. Underredet kommer också göras till det bättre. Renoveringen påbörjades hösten 2015, och kommer... Visa mer
Jag har läst genom denna teåd flertalet gånger från början till slut, men det har inte blivit av att jag kommenterat ditt jobb. Dags för det nu: Helt fantastiskt! Jag är djupt imponerad, och som flertalet följare har skrivit förut ska det bli fantastiskt roligt att se fler resultat av ditt slit! Fantastiskt jobb!
Jag har läst genom denna teåd flertalet gånger från början till slut, men det har inte blivit av att jag kommenterat ditt jobb. Dags för det nu: Helt fantastiskt! Jag är djupt imponerad, och som flertalet följare har skrivit förut ska det bli fantastiskt roligt att se fler resultat av ditt slit! Fantastiskt jobb!
Tackar så mycket. Roligt att du gillar mitt projekt. Är själv väldig nyfiken på hur resultatet kommer att bli!
Då är bilen färdig lackat och få nu stå i garaget några veckor innan jag börjar med återmontering. Bilen lastad för hemfärd. Är mycket nöjd med lackeringen. Nu får bilen stå 2-3 veckor innan jag börjar med återmontering. Vänster sida. Höger sida. Har nu ställt bilen på pallbockar, börjar lite smått med framvagnen.
Då är jag på gång att fixa framvagnen och sätter tillbaka alla gula skruvar o muttrar! Börjar med att ta bort all maskring och sätter tillbaka de gula skruven o muttrar. Alla delar har klarat sig från färg som jag hade maskerat. Original skruven är tillbaka. På den här sidan vet jag inte vad som har hänt, har för mig att jag satte dit andra skruv, nu ligger gummit inne i balken och jag har inte lyckas att få in den i hålen än.
Nu har jag börjat att montera tillbaka delarna i motorrummet och el härvan. Kabelhärvan på höger sida är nu klar, och nästa steg blir att göra färdig framvagnen på höger sida!