Bakgrunden till renoveringen är att jag vill ha en bil som är bra i ordning, vill ha den lika fin i motorrummet som den är utvändigt. Underredet kommer också göras till det bättre. Renoveringen påbörjades hösten 2015, och kommer... Visa mer
Sinnessjukt bygge, riktigt imponerad av kvalitén på bygget! Var lite fundersam till de gula skruvarna, men när det börjar komma lite mer på plats så är det helt rätt. Keep it up!
Idag har jag målat motorn, tror att man få måla 2-3 gånger innan det blir bra! Tog lite tid att maskera motorn. Vänster sida.
Höger sida.
I morgon ska jag måla blocket en gång till. Snart börjar de roliga med motorn, att börja skruva ihop motorn och att jag ska lämna in Turbon, och bygga om den till 15T.
Ska du byta stakar liknade med eller ? tänkte du har isär hella motorn bättre stoppa i riktiga saker direkt
Bilen ska vara original, förutom lite förbättringar. De som blir gjort på motorn är lite bättre kam och Turbo. Tankarna blir att skaffa en motor när bilen är klar, som man kan göra i ordning till de bättre!