Robban eriksson på RE design har fått det att lira
Nej, han fick det att lira precis lika mycket/lite som alla andra. Jag minns inte exakt vad det är men har för mig att det är något med soppanivån och trippmätare som inte lirar? Men att få det att lira till 100%, verkligen inte. Och det insåg han nog själv eftersom han verkade köra med original-instrumentet på Elmia osv.
Och hade det fungerat helt flawless så hade det blivit en REJÄL snackis på webben. Vilket det inte är. Och har heller inte varit.
Nix inte på min annars hade jag inte viljat ha den
Haha jojo det är ju klart. Men blev så ställd bara och ibland missar man ju såna detaljer. Höll själv på att beställa en sån innan jag insåg att backen låg ju på fel ställe
dom växellådorna som har backen jämte 1 sitter på bara på vissa motorer och dom som har backen jämte 6 på andra motorer så beror det som sagt på vilken motor bilen har eftersom motor och låda hänger ihop
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Grymt :-)' hur mycket jobb och demontering behövdes? :-)
Har inte gjort det ännu då det behövs lite grejjer till det måste kapa i både spak och mittkonsoll
V40 spak Sån jag har i min, tror jag kapade av ca 4-5cm av spaken, sen tog jag damask från nya automatknoppen från en V70 och monterade då den passade i "original" mittkonsollen