Concept 960R (Volvo 960 T6) REGGAD NU! (Stod med bilen på ELMIA i år!)
Hej! Jag heter Mattias och har varit bil intresserad så länge jag kan minnas. När jag var 16 år visste jag exakt vilken bil jag ville ha. Min drömbil var en Volvo 960 1995 Kombi med 2,5l sexa och manuell växellåda. Det fick inte... Visa mer
Åkte en tur i helgen för att hämpa mina V90 bakrutor med v90 listen som jag är ute efter samt inbyggd antenn i glaset. Är bra då jag ska ta bort antennen som sitter på bilen nu! :-)
Åkte en tur i helgen för att hämpa mina V90 bakrutor med v90 listen som jag är ute efter samt inbyggd antenn i glaset. Är bra då jag ska ta bort antennen som sitter på bilen nu! :-)
Fortsatt med att slipa på motorn! Hängde dit insuget för att se lite hur det såg ut!:-) Blev riktigt snyggt när jag tog bort gjutresterna på insuget! Ska poleras med så klart! :-)
Lite mer polerat än innan! :-)
Sågat av fästena som var till dem gamla tryckrören på s80:in! :-) Blev plant och fint nu! :-)
MIna MK1 drivaxlar har äntligen kommit! :-) Så nu ska jag kunna få i torsen diffen! ;-) Ska försöka snygga till dem lite innan montering! :-)
Mina stolar nyfixade av Color Glo eftersom dem inte blev helt hundra första gången! Men nu är jag jättenöjd! :-) Lite dålig bild tyvärr, kommer fler! :-)