Bilder från tidigare ägare
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-f191794bfb44b542f351599c4a1fea3e.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-e16f9c0cdf344e056765cc0007795d21.jpg]()
Här var den nyhemkommen
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-b75312ce91611a69a4018bd44b784e6e.jpg]()
Efter provkörning tappades oljan av
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-9d30721873e4658c40ab38ee0ad632ce.jpg]()
Motorn togs ur (testade en ny variant och tog den neråt med eltrucken

![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-c46875639a57f72463fe09ad526fd808.jpg]()
323:an hämtades hem (notera de fina kjolpaketet

![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-54028126891a2cf8715c2b2080ccc541.jpg]()
M20 maskinen sattes ihop igen (har en plan för denna också)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-cb2b03d9ff71ec6aff66659363052bd7.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-8129e2454d351ada75b6e76a7cd4ae9e.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-a091d2efebe92415bb09155d18fc3833.jpg]()
323:an togs in och första jobbet var ju självklart att kolla vad som fanns under plasten

![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-9cf9813aa2d89c9428d79cdac03bb3b3.jpg]()
Maskinen togs ur
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-80fe7d74ea8fa933cdb5d4f2530af0e5.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-7b9880ca07b62ae10d936bae130d4d5f.jpg]()
Sen plockades även bakvagnen av för att ta plats på 320n istället (skivbromsar)
Ställde ner den på släpet och drog ut skiten

![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-778ec166ed198c625d41c8563a0e3a6e.jpg]()
in med 320n igen och ner med bakvagnen
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-c9226a85a730ea57764a1099f20e3723.jpg]()
Efter diverse försök med pressen så slöt det med ett lock till en färgburk + diesel (job done)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-65257d83d83284d933c1b1fce8c8b4a7.jpg]()
Sen var de dags för lite diff trubbel, till höger har vi diffen som satt på 320n (3.73) till vänster från 323:an (3.46) längre bak på pallen så ser ni ett lamellhus som följde med 323:an.
diffen från 320n var slut så de öppna inehållet togs från 323 diffen och sattes i 320 huset.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-12e83e0b986df8a7d549bc40e6b88c19.jpg]()
Här är lamellhuset monterat i 323 huset med 3.46 utväxlingen
![https://www1.garaget.org/gallery/images/68/67703/67703-93a3631873ddf463b9c6cebaa8f4d24a.jpg]()
Så här står vi just nu, det blev mycket bilder men de får ni ta

Har plockat av drivaxlarna från bärarmarna(nya damasker ska monteras) Imorgon skall 51mm fjäderbenen från 323:an plockas isär och så skall alla delar från bakvagnen + fjäderbenen målas
