Köpråd rolig sommarbil

mercedezz
12 mars 2017 · 89 Inlägg

Borde jag tröttna?wink

Audi A5 "A5an" (2013)
Utmarks-Loke
12 mars 2017 · 5 836 Inlägg

mercedezz skrev:
Borde jag tröttna?wink

Nej, det är nog liten risk tyvärr, med en sådan bil wink

Senast redigerat av Svarte_Orm (12 mars 2017)

Necrocide
17 mars 2017 · 138 Inlägg

Jag äger nu en Audi S5 2010, men min förra bil, som du kan se på min sida, var en Chevrolet Camaro SS 2014. Camaron skåpar ut Audin i alla avseenden utom inredningskvalitè. Camaron har en helt fantastisk väghållning, den är utan tvekan en sportbil på riktigt! Jag har även haft Porsche 911 och Chevrolet Corvette C6, Corvetten var lite vassare än Camaron, men Camaron slår helt klart Porschen i körglädje, det gäller både 996 och 997.

Se till att få provköra en Camaro och se vad du tycker, dock behöver den avgasuppgradering och en tune för att komma till sin fulla rätt.

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
17 mars 2017 · 17 478 Inlägg

Jag tror svarte_orm menar att han kan köpa Audin av dig när kolvarna tittat ut. För de gör de givetvis förr eller senare... Fina grejer det där!

Ny har ju TS köpt en bil med en hjälpkärra i så saken är väl utagerad?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
mercedezz
18 mars 2017 · 89 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:
Jag tror svarte_orm menar att han kan köpa Audin av dig när kolvarna tittat ut. För de gör de givetvis förr eller senare... Fina grejer det där!

Ny har ju TS köpt en bil med en hjälpkärra i så saken är väl utagerad?

Haha vilken tur att man har nybilsgaranti då wink ser inte problemet köp nytt istället så slipper du va med om sånt

Audi A5 "A5an" (2013)
macattac
18 mars 2017 · 201 Inlägg

köp min S4 Cab smile

Audi A5 "3.0tdi Sportback" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang