Tog tag o bytte kylare iomed att den förra var dålig o bilen gick varm. Sen när ja hade bytt den så tog ja o skruva ihop grejerna och testade så allt funkade o senare på kvällen när jag drog ut med några kompisar så började bilen koka efter ett par mil...
Tog o rev bilen idag igen. Tänkte att de va fel på termostaten så bytte den o luftade o satt ihop bilen o den funkade en stund sen börja den gå varm igen... Och de syns inte att de är nå vatten i oljan så topp packningen tror ja inte gått så jag vet inte riktigt vad som kan vara fel
Men tog iaf och spola av motor utrymmet lite så de ser lite fräschare ut ( dock ingen bild på de )
Sen tog ja o fixade njurarna lite snabbt.
Bort med den gamla
In med den nya
Sen riva igen för o byta termostat.
Bild på njurarna
Före
Efter
Och sen ihop med allting.
Får försöka klura på felet o se om man hittar de, har ni nå tips så får ni gärna hojta till
Har kommit fram till att det är topp packningen som är gången... Och iomed att det ska bli turbo sen så anser ja att de inte är nån mening med o köpa en billigare packning nu utan, ja får köpa en annan bil nu och ställa undan denna å köpa coopering så fort ja har råd med de sen på med den och arp o besiktiga (senast den sista dec) så är den besiktigad ett år frammåt iaf, sen får ja börja med resten av bygget.
Och säga de att bilen är såld samt alla tillbehör till bilen då jag lessnade på den då det bara blev fel efter fel, så får se vad det blir för nästa bil .