Mitsubishi 3000GT ( MitsuBitchy)

Jag skaffade mig en bilen då den 11/4 -17. Min sambo har haft den för en tid sen. Och under tiden han hade den blev han intryckt i ett vajerräcke. Så högersidans motiv är förstört. Tyvärr kommer den att bli i ett nytt utförande utan motiv tyvärr.Så högersidan har ägaren innan mig grov riktat o jag har fått fin rikta den. Det är jag själv som ska göra allt från riktning,lack,inreding och detaljer. Kommer lägga upp bilder här allt eftersom om det är något ni undrar så är det bara att skriva och fråga?
  • 1 Följare
  • 1 137 Visningar
  • Uppdaterades senast 16 maj 2017
LillGrip92
19 april 2017 · 4 Inlägg

Har då skaffat mig lite o jobba på.
Det är en 3000GT.
Tyvärr har den varit in i ett vajer räcke så blir en omlackering.
Jag kommer att sköta lackering och alla andra bitar. Givetvis kanske med lite assistans!
Kommer uppdatera allt eftersom.
Lägger in bilder och lite mer info vid senare tillfälle.

Senast redigerat av LillGrip92 (23 april 2017)

LillGrip92
23 april 2017 · 4 Inlägg

Nu ikväll har jag spacklat bakskärmen som var skadad. Slipat till den o lagt lite färg på den.
Lägger bilder i projekt albumet! Så kika in därsmile
Händer inte så mycket för tillfället men de blir nog betydligt mer då de tar fart!

LillGrip92
16 maj 2017 · 4 Inlägg

Står och stampar lite just nu då kopplingen for för ca 1 1/2 vecka sen. Men den är beställd och borde komma nu under veckan. 

Ska även beställa sidokjol och framskärm. Så jag kan ta in den på hel lack!smile
Den måste ju bli klar så jag kan få visa upp den i de nya utförandet smile tror den kommer bli riktigt grym ned nya färgen! smile

Ska bli bättre på att uppdatera här!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang