Framrutestreamer - Turbo Preformance Club

Kevinohh F.IND
26 april 2017 · 148 Inlägg

Hej!

Söker efter en "Turbo Preformance Club" framrutestreamer. Haft problem att hitta dessa och undrar om någon möjligen säljer en i andra hand?

Mvh,
Kevin

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Mack Forum- och sitemoderator
26 april 2017 · 26 143 Inlägg

När man tittar på Tpc:s egen sida så verkar det ganska dött på den fronten. Länkarna är mest döda och ouppdaterade.
Någon får såklart rätta mig om jag har fel i mitt påstående.

I värsta fall får du väl vända dig till valfri firma som kan göra något liknande åt dig, exempelvis dekaltrim.nu.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Kevinohh F.IND
26 april 2017 · 148 Inlägg

Mack skrev:
När man tittar på Tpc:s egen sida så verkar det ganska dött på den fronten. Länkarna är mest döda och ouppdaterade.
Någon får såklart rätta mig om jag har fel i mitt påstående.

I värsta fall får du väl vända dig till valfri firma som kan göra något liknande åt dig, exempelvis dekaltrim.nu.

Är medlem i TPC och jo tack det är extremt dött. Var i kontakt med en men han slutade svara tyvärr.. Tänte göra ett sista försök här, tack för svaret! smile

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Mack Forum- och sitemoderator
26 april 2017 · 26 143 Inlägg

KevinOT skrev:

Mack skrev:
När man tittar på Tpc:s egen sida så verkar det ganska dött på den fronten. Länkarna är mest döda och ouppdaterade.
Någon får såklart rätta mig om jag har fel i mitt påstående.

I värsta fall får du väl vända dig till valfri firma som kan göra något liknande åt dig, exempelvis dekaltrim.nu.

Är medlem i TPC och jo tack det är extremt dött. Var i kontakt med en men han slutade svara tyvärr.. Tänte göra ett sista försök här, tack för svaret! smile

Trist.
Hoppas klubben rullar igång igen.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
zemet
26 april 2017 · 4 038 Inlägg

Min bror ech en kompis betalade medlemsavgift osv men fick aldrig höra något alls och fick ej medlemsskap. Så den sidan har nog lagt ner helt och hållet. Detta var för över ett år sedan.

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
zleepy Trucker
26 april 2017 · 1 391 Inlägg

Om du ska tillverka en egen, så ser till att det stavas rätt...
Turbo Preformance Club
Turbo Performance Club < blir så tråkigt annars...

smile

// Andreaz

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Kevinohh F.IND
26 april 2017 · 148 Inlägg

Mack skrev:

KevinOT skrev:

Mack skrev:
När man tittar på Tpc:s egen sida så verkar det ganska dött på den fronten. Länkarna är mest döda och ouppdaterade.
Någon får såklart rätta mig om jag har fel i mitt påstående.

I värsta fall får du väl vända dig till valfri firma som kan göra något liknande åt dig, exempelvis dekaltrim.nu.

Är medlem i TPC och jo tack det är extremt dött. Var i kontakt med en men han slutade svara tyvärr.. Tänte göra ett sista försök här, tack för svaret! smile

Trist.
Hoppas klubben rullar igång igen.

zemet skrev:
Min bror ech en kompis betalade medlemsavgift osv men fick aldrig höra något alls och fick ej medlemsskap. Så den sidan har nog lagt ner helt och hållet. Detta var för över ett år sedan.

Det lät ju lite sådär..

zleepy skrev:
Om du ska tillverka en egen, så ser till att det stavas rätt...
Turbo Preformance Club
Turbo Performance Club < blir så tråkigt annars...

smile

// Andreaz

Haha jo det kan bli rätt tråkigt...


Kom i kontakt med en person på ett dekal företag som har (antagligen) tillverkat och sålt streamern med text till TPC så går köpa från första handen så att säga. Går på cirka 300-500kr dock. Tack för alla svaren!! smile

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Christian S
27 april 2017 · 4 816 Inlägg

har dom öppnat forumet igen? för dom stängde den ju förra året eller vad det var för att det var för dyrt och hänvisade medlemmarna till deras facebook sida.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Kevinohh F.IND
27 april 2017 · 148 Inlägg

Christian S skrev:
har dom öppnat forumet igen? för dom stängde den ju förra året eller vad det var för att det var för dyrt och hänvisade medlemmarna till deras facebook sida.

Forumet är öppet, dessvärre vet jag inte om det är så lönt att gå in där. Lika mycket som jag gillar det så är forumet bokstavligtalat sten dött. Kanske Max 10 medlemmar som är lite aktiva verkar det som.. Tror inte ens jag sett en av administratörerna aktiv sedan 2016

Toyota Supra MKIV "BAGS" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang