2798
Sök

Natt-tråd !

terazzi
1 februari 2007
haha men den va ju inte snygg eller hur?
men ja det gjorde jag tonguebig_smile

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Henka_
torka bort tårarna du.. bara på skämt wink natti natti

terazzi:
d tror ja absolut du skulle passa som... du verkar juh ha nissan kunnade.. + en kärlek till deras bilar wink

haha.. jaa du.. har inte engagerat mig så värst mycke... har kollat runt lite bland dom kontakter man har... men d ser dessvärre lite trögt ut... har dock funderingar på att dra till norge ett tag å jobba... men vi får se hur d blir me den saken..
Senast redigerat av Machin (1 februari 2007)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Lucifer84 skrev:
fan snackar du skit om jetta terazzi?!?!

Finns ingen bättre bil å sladda ner stolpar med på vintern!  big_smile

var inte om själva jetta modellen...utan just den jettan smile

terazzi
1 februari 2007
hehe tack ;D sikka komplimanger..
ja lite kunnande har jag,snarare kompisar som har lärt en.. men för kärlek ja smile hehe,
vad ska du jobba som borta i "dumme-landet"Norge? haha..

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
1 februari 2007
Machin skrev:
Lucifer84 skrev:

ja, mer krimskrams man kan ha kul åt ju.  smile

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Slav
1 454 Inlägg
1 februari 2007
Lägger sig ner... känner suget efter en cigg. går ut och röker..... kommer in är trött. lägger sej igen.... blir pissnödig!!!

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

terazzi
1 februari 2007
fan henka d låter inte skoj alls..

Slav
1 454 Inlägg
1 februari 2007
terazzi skrev:

näe. men nu e alla problem lösta. dags att sova nu. iofs sjukanmäld tills imorrn så de e ju ingen skola. men man e ju lite sliten hmm

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
ja lite kunnande har jag,snarare kompisar som har lärt en.. men för kärlek ja smile hehe,

haha vsg smile

e juh dock bara en chansning då ja inte har den blekaste om hur du e i "verkligheten" wink

ingen aning om ja ska vara ärli... nåra polare är där nu.. d enda ja vet är att man måste ha "heta arbeten" ... lite grisen i säcken ... men man lever juh bara en gång wink

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
faan Henka_ du har d inte lätt du.. är d inte kameler så är d möss lr röksuget lr pisseriet... stackare tongue

provar väl en gång till då... natti natti wink

Slav
1 454 Inlägg
1 februari 2007
Machin skrev:
terazzi skrev:

haha vsg smile

e juh dock bara en chansning då ja inte har den blekaste om hur du e i "verkligheten" wink

ingen aning om ja ska vara ärli... nåra polare är där nu.. d enda ja vet är att man måste ha "heta arbeten" ... lite grisen i säcken ... men man lever juh bara en gång wink

Heta arb de har ja så ja kan ju flytta med då big_smile haha

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
1 februari 2007
Guten natt! som man skulle ha sagt i italien.. typ
Senast redigerat av Henka_ (1 februari 2007)

Tack till

terazzi
1 februari 2007
hehe ja det jag har velat lära mig har ja lärt mig big_smile o har väl helt okej koll iaf smile
haha sant wink men ta inte o jobba som o jobba med fisk, då pallatr man bara 3 månader..
ska bara klara teorin sen ska jag på lackerar utbildning ;D

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Lucifer84 skrev:
Machin skrev:
Lucifer84 skrev:

haha.. ja absolut .. har du en jetta lr?  ja å nåra polare köpte en för några år sen å spöa skiten ur den i två dar... sen var den redo för skroten smile

terazzi
1 februari 2007
Henka_ skrev:
terazzi skrev:

näe. men nu e alla problem lösta. dags att sova nu. iofs sjukanmäld tills imorrn så de e ju ingen skola. men man e ju lite sliten hmm

bra dem e d!!
godnatt..

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Henka_ skrev:
Machin skrev:
terazzi skrev:

haha vsg smile

Heta arb de har ja så ja kan ju flytta med då big_smile haha

låter bra d smile ... har haft d ja oxå men d har gått ut... tog d genom skolan..

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
hehe ja det jag har velat lära mig har ja lärt mig big_smile o har väl helt okej koll iaf smile
haha sant wink men ta inte o jobba som o jobba med fisk, då pallatr man bara 3 månader..

nänä inge fiskrens för mig inte... 3 månader... är du galen.. blir borta max en månad..

polarn for iväg för 3veckor sen å jobbar till sista februari... kommer hem me 120k på fickan ( - d han har levt upp där borta ) skattat å klart... inte illa d inte ... man blir hyffs sugen.. smile

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Rökpaus wink

terazzi
1 februari 2007
Machin skrev:
terazzi skrev:

nänä inge fiskrens för mig inte... 3 månader... är du galen.. blir borta max en månad..

polarn for iväg för 3veckor sen å jobbar till sista februari... kommer hem me 120k på fickan ( - d han har levt upp där borta ) skattat å klart... inte illa d inte ... man blir hyffs sugen.. smile

satan!!?!?!?! vad jobbar han som där?yikes
ja d förstår jag, för så mkt kan ja få 200an o fixa all väghållning big_smile haha

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
1 februari 2007
Machin skrev:
Lucifer84 skrev:
Machin skrev:

haha.. ja absolut .. har du en jetta lr?  ja å nåra polare köpte en för några år sen å spöa skiten ur den i två dar... sen var den redo för skroten smile

nej , hade en en gång en kväll, sen ville den inte andas mer. å andra sidan om den så hade gjort ett vevlagergnissel ifrån sig så hade vi nog bara hällt mer metanol i oljepåfyllnings hålet...

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Sök