1983
Sök

Natt-tråd !

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
Machin skrev:
bonnen skrev:
Machin skrev:

bilolycka... anser inte själv att ja är så värst handikappad men dom tycker d å så länge d gynnar mig har ja inte tänkt säga emot smile

hm så du får ut ersättning för det??
farsan bröt nacken när vi voltade med en nissan big king nerför ett 4 m stup han fick ca 10 lapp eftersom han hade sögt för ett skadat knä när han va yngre så fick han ej ut mer för dom sa att det var bedrägeri nånting skit
dom där jävla försäkringsbolgane skulle jag vilja skjuta hmm

jodå ersättning får ja..

ajdå lät inge bra d där me din farsa... repa han sig?

nja dom tog ben från låret och bygde ihop nacken
inte helt han går ju med ständig värk och går på en jävla massa piller hmm

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
nån av er som brukar kolla på kalla fakta ???

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
Machin skrev:
terazzi skrev:

KY= kvalificerad Utbildning,ca 90% av alla på deras utbildningar får jobb smile
men annars kan du gå bartender kurs wink funderar jag på, kostar 9 lakan.. men d lär va skoj jobb smile framför allt socialt..
ooh fan vad surt d med AF.. hoppas d ordnar sig smile

aha oki... ja d skulle nog inte vara så dumt.. tvivlar dock på att nånting sånt finns här i närheten.. å röra på mig är inte aktuellt då gumman jobbar här...

haha.. ja bartender kanske skulle vara nånting.. har en kompis som ska iväg på en sån snart i grekland lr vars d nu var.. smile

Ja har jag inte jobb till April så ska jag ta den wink big_smile
verkar skitskoj.. plus att bartenders e d ofta många tjejer som raggar på^^*mer fördelar* hehe..oooh sweeet..

haha ja du tänker så... dock e min kompis redan tjej.. så d e väl mest för killarna hon gör d wink  snabba dig å anmäl dig så kanske du får parta loss me hon på nån ö i söderhavet .. haha

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
bonnen skrev:
Machin skrev:
bonnen skrev:

hm så du får ut ersättning för det??
farsan bröt nacken när vi voltade med en nissan big king nerför ett 4 m stup han fick ca 10 lapp eftersom han hade sögt för ett skadat knä när han va yngre så fick han ej ut mer för dom sa att det var bedrägeri nånting skit
dom där jävla försäkringsbolgane skulle jag vilja skjuta hmm

jodå ersättning får ja..

aj aj lät inte alls bra d... sånt slipper jag... dom fick iofs bygga ihop mig lite oxå men ingenting som ja måste knapra piller över i dagsläget... e som sagt 8år sen snart..

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
bonnen skrev:

jo d händer.. tyckte dock bättre om "insider"
tänkte du på nå speciellt?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
Machin skrev:
bonnen skrev:
Machin skrev:

jodå ersättning får ja..

aj aj lät inte alls bra d... sånt slipper jag... dom fick iofs bygga ihop mig lite oxå men ingenting som ja måste knapra piller över i dagsläget... e som sagt 8år sen snart..

ok a de va ju ett tag sen fast de är detta me 2001 va det de va farsan jag lillbrorsan och lillsyrran me i bilen jag fick hjärnskakning xD dunka skallen i handsfacket xD
brorsan bröt benet på 2 ställen syrran bröt smalbenet en jävla massa benbrott tongue

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
Machin skrev:
bonnen skrev:

kommer kanske va me där framöver nån gång
morsan å farsan ska stämma länsförsäkringa och då tyckte jag att dom skulle ta opp allt i det å dom ringde idag men den där jävla programledaren skulle höra av sig om dom åtog sig skiten

terazzi
1 februari 2007
Machin skrev:
terazzi skrev:
Machin skrev:

aha oki... ja d skulle nog inte vara så dumt.. tvivlar dock på att nånting sånt finns här i närheten.. å röra på mig är inte aktuellt då gumman jobbar här...

haha.. ja bartender kanske skulle vara nånting.. har en kompis som ska iväg på en sån snart i grekland lr vars d nu var.. smile

verkar skitskoj.. plus att bartenders e d ofta många tjejer som raggar på^^*mer fördelar* hehe..oooh sweeet..

haha ja du tänker så... dock e min kompis redan tjej.. så d e väl mest för killarna hon gör d wink  snabba dig å anmäl dig så kanske du får parta loss me hon på nån ö i söderhavet .. haha

japps smile ojoj wink e hon singel 2v/per år tongue haha nej d lät dumt, menade inte d smile e hon blond? smile
får jag d så ska jag ner till Grekland sen o jobba på hans klubb..

terazzi
1 februari 2007
fy fan bonnen,vet inte vad jag ska säga.. låter redigt hemskt sad

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
terazzi skrev:
fy fan bonnen,vet inte vad jag ska säga.. låter redigt hemskt sad

nja inte för mig jue tongue
men men vet iallafall att man ej ska köra 4x4 när det är isgata fyyy fan va de kanar å alla jävla håll å kanter xD

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
bonnen skrev:
Machin skrev:
bonnen skrev:

ok a de va ju ett tag sen fast de är detta me 2001 va det de va farsan jag lillbrorsan och lillsyrran me i bilen jag fick hjärnskakning xD dunka skallen i handsfacket xD
brorsan bröt benet på 2 ställen syrran bröt smalbenet en jävla massa benbrott tongue

åå faan.. ordentlig smäll d där...

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
Machin skrev:
terazzi skrev:

japps smile ojoj wink e hon singel 2v/per år tongue haha nej d lät dumt, menade inte d smile e hon blond? smile

hon e singel 52v/år wink .. jo hon är blond... tongue

härligt.. vems klubb?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
Machin skrev:
bonnen skrev:
Machin skrev:

mm de va jue de sen är det nog inte så stor säker het i dom bilarna en 92a va det 2 dörrars så det är rätt trångt där bak sen dom jävla små rutorna fan veifan hur men brorsan hade på nåt vänster flugit ut genom ett av dom får ju kanppt ut hövet genom dom tongue

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
bonnen skrev:
Machin skrev:
bonnen skrev:

kommer kanske va me där framöver nån gång
morsan å farsan ska stämma länsförsäkringa och då tyckte jag att dom skulle ta opp allt i det å dom ringde idag men den där jävla programledaren skulle höra av sig om dom åtog sig skiten

om d blir så så måste du juh säga till i denna tråd lr skapa en ny så att en massa folk ser d..

terazzi
1 februari 2007
Machin skrev:
terazzi skrev:
Machin skrev:

härligt.. vems klubb?

hehe gött wink hur gammal e hon? vill ha en äldre tjej än mig själv så smile
det e min kompis,pappas kompis,pappa som äger den mer vet jag inte tongue..

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
bonnen skrev:
Machin skrev:
bonnen skrev:

mm de va jue de sen är det nog inte så stor säker het i dom bilarna en 92a va det 2 dörrars så det är rätt trångt där bak sen dom jävla små rutorna fan veifan hur men brorsan hade på nåt vänster flugit ut genom ett av dom får ju kanppt ut hövet genom dom tongue

nää d e sant.. lite skillnad mot säkerhet då å nu...

tur i oturen så åkte ja saab när vi krascha...

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
Machin skrev:
terazzi skrev:

härligt.. vems klubb?

hehe gött wink hur gammal e hon? vill ha en äldre tjej än mig själv så smile
det e min kompis,pappas kompis,pappa som äger den mer vet jag inte tongue..

28-29 smile

oki.. lät tjorvigt d där men d spelar juh ingen roll så länge du får jobb smile

terazzi
1 februari 2007
hehe lite för gammal för mig då wink siktade/siktar mer på 22-25 kanske max tongue
nej men finns faktiskt 2 st jag tycker om smile

ps. försent för pasta?
Senast redigerat av terazzi (1 februari 2007)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
aa fö fan big_smile tongue
men dom därna försäkrings boleagen kan man fan ej lita på hmm
på stället vi bor så ligger det 2 hus ett lite större och ett mindre vintern 05 så fick vi en vatten läcka i det huset då råttor hade knaprat i sig isoleringen på vattenrören så det hade frusti och sedan spruckit då hade det tömmts 3000L vatten på undervåningen i huset så vi fick riva typ allt på hela våningen och försäkrings gubbarna sa att dom skulle stå för 75% av kostnaderna
sen när snickare och alla hantverkare hade gort sitt jobb fick vi en faktura på ca 250000
och några timmar efter vi fått den ringde försäkrings bolaget och sa
tyvär men vi har gort ett mistag bla bla bla nåt och kan bara stå för 10% av kostnaderna och resten skulle vi betala sjävla lätt å göra det utan pengar å en sån massa skit i det hållt på att tjafsa med dom i snart 2.5 år

Gödseldräng
4 529 Inlägg
1 februari 2007
jobbigt å skriva dedära så läs för fan hahahahah tongue big_smile

Sök