jag såg avsnitt 8 av första sesongen på tv1 eller 2 sen glömdejag bort vilken tid de gick å som tur så har man ju bredband så de laddade man hem alla som fanns å sen vart de jobbigt jag såg förra som kom ut i usa så då fick vänta 2 veckor på de som kom nu
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
jag såg avsnitt 8 av första sesongen på tv1 eller 2 sen glömdejag bort vilken tid de gick å som tur så har man ju bredband så de laddade man hem alla som fanns å sen vart de jobbigt jag såg förra som kom ut i usa så då fick vänta 2 veckor på de som kom nu
Jasså de har kommit så långt nu?
Heh. Var halvägs igenom sässon två när de började sända ettan på svensk TV.
Jasså de har kommit så långt nu?
Heh. Var halvägs igenom sässon två när de började sända ettan på svensk TV.
Brukar vara så för min del.
dom är ju inne på 10 avsnittet av andra sesongen i usa nu de sändes i fredags
Terazzi: Nej men jag känner till Heroes. Verkade lite lökigt med deras krafter och så rent instinktivt.
Men om du tycker det är den bästa serien någonsin ska jag i alla fall ge piloten en chans
xorox_88: Jo men då slipper man ju reklam och man kan se det var som helst. Tycker det är bra, tror inte det går hem hos de flesta dokustittare på Tv3 ändå.
Terazzi: Nej men jag känner till Heroes. Verkade lite lökigt med deras krafter och så rent instinktivt.
Men om du tycker det är den bästa serien någonsin ska jag i alla fall ge piloten en chans
xorox_88: Jo men då slipper man ju reklam och man kan se det var som helst. Tycker det är bra, tror inte det går hem hos de flesta dokustittare på Tv3 ändå.
jo de var ju bra att dom visade de på svt hade dom visat de på tv3 så hade jag inte vetat att de fanns
fan va tärt de va förut när jag satt å skulle beställa en massa grejs från wunderbaums hemsida satt ett bra tag tills jag hade laggt allt jag skulle ha i varukorgen å när jag skulle dra iväg beställningen så öpptäcker jag att man bara kan be tala med kort :S då sket dig allt, ofta jag som 18åring har mastercad eller visa
Senast redigerat av xorox_88 (15 januari 2007)
Tror du kan skaffa det som 18 åring faktiskt, men utan kredit och bara som kontokort.
Skaffade mitt när jag var 20 så jag vet inte, men jag tror det är 18 på VISA kopplat till ditt bankonto. Man kan ibland få ungdoms eller studenterbjudanden på priset via vissa banker också
Tror du kan skaffa det som 18 åring faktiskt, men utan kredit och bara som kontokort.
Skaffade mitt när jag var 20 så jag vet inte, men jag tror det är 18 på VISA kopplat till ditt bankonto. Man kan ibland få ungdoms eller studenterbjudanden på priset via vissa banker också
okej men jag har inte enns orkat skaffa ett vanligt bank konte än jag men ska väll göra de nån gång den här månaden iaf,, äh men nu ska man kolla på nyasta avsnitttet av supernatural tjillevippen
okej men jag har inte enns orkat skaffa ett vanligt bank konte än jag men ska väll göra de nån gång den här månaden iaf,, äh men nu ska man kolla på nyasta avsnitttet av supernatural tjillevippen
Tja. Det är värt att ta tag i som ett steg till att bli vuxen nu när du är 18
Mycket nöje med avsnittet.
Fegge skrev:
tjena alla nattsuddare.... nu gick ja upp, ska åka till jobbet om en kvart
Tja. Det är värt att ta tag i som ett steg till att bli vuxen nu när du är 18
Mycket nöje med avsnittet.
Fegge skrev:
tjena alla nattsuddare.... nu gick ja upp, ska åka till jobbet om en kvart
Oj. Vad jobbar du med som börjar jobba så tidigt?
jag börjar vid kl. 5 men måste åka typ en timma innan för ja har en bit o åka. jobbar skift. hehe de ja gör är o kröker armeringsjärn
Hej mina underhuggare hur e natten i andra delar av sverige då?! ett tag sen ja skrev här nu. ja beklagar men mitt kvinnliga sällskap vägrade låta mej sitta här. tyck synd om mej
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Hej mina underhuggare hur e natten i andra delar av sverige då?! ett tag sen ja skrev här nu. ja beklagar men mitt kvinnliga sällskap vägrade låta mej sitta här. tyck synd om mej
Haha tycka synd om dig? Hade jag fått välja om man nu bortser att jag sitter på jobbet och hade pojkvän så skulle jag nog mycket hellre vart med honom just nu. Men nu är ju inte så fallet utan nu sitter man ju här. "Men lika glad är jag för d men gladast är nog räven"
Ja här har d slutat blåsa iallafall. Va ju förjävligt väder förut. usch, höll ju på att blåsa bort...
Haha tycka synd om dig? Hade jag fått välja om man nu bortser att jag sitter på jobbet och hade pojkvän så skulle jag nog mycket hellre vart med honom just nu. Men nu är ju inte så fallet utan nu sitter man ju här. "Men lika glad är jag för d men gladast är nog räven"
Ja här har d slutat blåsa iallafall. Va ju förjävligt väder förut. usch, höll ju på att blåsa bort...
Jo visst e de mysigt att mysa. men om hon sover finner ja ingen anledning att inte sitta här ´
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Men bor man ihop blir det ohållbart i längden om inte båda parter får tid för sig själv för sina hobbies.
Jag brukar sätta min flickvän vid datorn och gå ner i garaget och säga att hon gärna får komma och hjälpa till om hon vill. Ibland kommer hon efter några timmar.
Ibland kommer jag tillbaka efter fem timmar och då är det typ "Oj! Blev du färdig så snabbt?"
Hon är lika duktig på att slösa tid vid forum som jag. Hehe.