heh idag e d via mina två bästa vänner och min syrra sen d med jobbet tack jag hoppas på d med
och braather, lungan du svarade nu jue men det e ju najs iaf haha slipa lär inte va allt för skoj..
Men alltid trevligt när man ser att chasen rullar in på kontot
hehe ja verkligen nån som kan låna mig 310.000 kr? haha.. behövs till mitt lilla projekt, som från början(3 år sen) bara inkluderade en sänkning och tonade rutor haha..
Fan vad..hehe--testa din lycka på lotto eller skrap lott..hehe
Men alltid trevligt när man ser att chasen rullar in på kontot
hehe ja verkligen nån som kan låna mig 310.000 kr? haha.. behövs till mitt lilla projekt, som från början(3 år sen) bara inkluderade en sänkning och tonade rutor haha..
jag och en polare ble ifrånkörd av en 740 idag när vi va ute och åkte hans trimmade golf ... bara spann me golfen och 740 gjorde riktiga idiot omkörningar så han fick vinna för den här gången *damn you idiot* .
jag och en polare ble ifrånkörd av en 740 idag när vi va ute och åkte hans trimmade golf ... bara spann me golfen och 740 gjorde riktiga idiot omkörningar så han fick vinna för den här gången *damn you idiot* .
Volvo ägare i ett nötskal haha tror dem kan dra alla med sitt traktortrim..
haha ja de värsta e att den va typ helt orginal förutom turbofälgar och stort utblås men han körde ifrån oss eftersom golfen bara spann när man gasa och han den idioten körde om bilar även om de kom bilar imot.
haha idag ja helt perfekt dag så varför inte.. men imorrn ska det regna så då e det inte lönt haha..
hehe...splea bingolotto hehe...näää Där vinner fasiken bara alla pansionärer
haha ja som tuppar av inom 2 år och palla det programmet, den nya programledare är fan skit.. aldrig sett nån så larvig på TV..det skulle vara SVT's livlösa sånna som presenterar program som e lika kassa, det e som.. - Hej jag jobbar på svt och jag har inget liv och ingen humor jag jobbar här för jag inte är tillräckligt rolig för kanal 5 eller tv3 haha
haha ja de värsta e att den va typ helt orginal förutom turbofälgar och stort utblås men han körde ifrån oss eftersom golfen bara spann när man gasa och han den idioten körde om bilar även om de kom bilar imot.