5776
Sök

Natt-tråd !

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
19 januari 2007
hehe m men han kör volvo o har d om flickor o saab på den.. när ja blev sur o sa att de inte stämde så sa han att de de va lugnt för mig, för ja KÖR ju saab o inte åker;)

Två ord räcker, SAAB knäcker

519 Inlägg
19 januari 2007
beemern skrev:
terazzi skrev:
beemern skrev:
jag och en polare ble ifrånkörd av en 740 idag när vi va ute och åkte hans trimmade golf sad... bara spann me golfen och 740 gjorde riktiga idiot omkörningar så han fick vinna för den här gången *damn you idiot* tongue.

Volvo ägare i ett nötskal tongue haha
tror dem kan dra alla med sitt traktortrim..

haha ja de värsta e att den va typ helt orginal förutom turbofälgar och stort utblås men han körde ifrån oss eftersom golfen bara spann när man gasa och han den idioten körde om bilar även om de kom bilar imot.

Ingen ljuddämpare borttagen? Det trodde jag var standard på traktorerna tongue

9 108 Inlägg
19 januari 2007
schteff skrev:
jag tror vi behöver en irc-chat egentligen.....?? många som vill småprata så här frammåt småtimmarna smile

hallåå, missat #garaget @ quakenet? Brukar bli mycket kul snack på småtimmarna haha.

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
19 januari 2007
haha fattar ni el?

Två ord räcker, SAAB knäcker

519 Inlägg
19 januari 2007
Braather skrev:
Fordofilen skrev:
Braather skrev:

menar du hennes användarnamn?? hehe..du som inte gillar saab smile hehe
fan frodofilen wink

Nej jag menade hennes signatur wink
Jag kanske inte gillar saab, men det finns det som är värre wink

Värre...det är väll de mesta...Men vad tänker du på då--säg nu winkwink ?

Volvo förslagsvis iom att jag gillade hennes signatur wink

.......
2 655 Inlägg
19 januari 2007
Fordofilen skrev:
beemern skrev:
terazzi skrev:

Volvo ägare i ett nötskal tongue haha
tror dem kan dra alla med sitt traktortrim..

haha ja de värsta e att den va typ helt orginal förutom turbofälgar och stort utblås men han körde ifrån oss eftersom golfen bara spann när man gasa och han den idioten körde om bilar även om de kom bilar imot.

ja en riktig idiot att bete sej på de viset, dom i han körde om fick kasta sej ut på väggrenen. hehe ja vet inte alls ja, men ett stort rör satt de där iallfall och de brölade ganska braa traktor aktigt när han körde om tongue

519 Inlägg
19 januari 2007
Saab_girl skrev:
hehe m men han kör volvo o har d om flickor o saab på den.. när ja blev sur o sa att de inte stämde så sa han att de de va lugnt för mig, för ja KÖR ju saab o inte åker;)

Haha då hade jag haft "fina pojkar kör inte volvo" ist, mest för att jävlas med han big_smile

(none)
1 725 Inlägg
19 januari 2007
Fordofilen skrev:
Braather skrev:
Fordofilen skrev:

Nej jag menade hennes signatur wink
Jag kanske inte gillar saab, men det finns det som är värre wink

jo. tråkia bilar..ingen känsla i deras design alls

--Lev i går som det vore i morgon--

519 Inlägg
19 januari 2007
beemern skrev:
Fordofilen skrev:
beemern skrev:

ja en riktig idiot att bete sej på de viset, dom i han körde om fick kasta sej ut på väggrenen. hehe ja vet inte alls ja, men ett stort rör satt de där iallfall och de brölade ganska braa traktor aktigt när han körde om tongue

Stuprören från lagår'n som avgassystem då tongue

519 Inlägg
19 januari 2007
Braather skrev:
Fordofilen skrev:
Braather skrev:

jo. tråkia bilar..ingen känsla i deras design alls

Haha du kan ju inte snacka om volvo och design i samma mening, pucko big_smile

.......
2 655 Inlägg
19 januari 2007
Fordofilen skrev:
beemern skrev:
Fordofilen skrev:

HAHAHA ja ja tror faen i mej de va så:P fast de va kromat å så han satt väl i ladan och "bögputtsa" några timmar innan han satte dit de tongue...

Kapten Schteff
29 Inlägg
19 januari 2007
JA 740 nördar är fan lite våghalsiga och därmed lite väl dumma ibland smile...men här drar vi väl inte alla volvoägare över en och samma kant wink.....Alla kör ju typ volvo

Men de med hjärna kör med stjärna smile..... (mercedes).... men jag vill nog inte ha mercedes för det på ett bra tag iaf

terazzi
19 januari 2007
beemern skrev:
Fordofilen skrev:
beemern skrev:

HAHAHA ja ja tror faen i mej de va så:P fast de va kromat å så han satt väl i ladan och "bögputtsa" några timmar innan han satte dit de tongue...

hahahahaha..

519 Inlägg
19 januari 2007
beemern skrev:
Fordofilen skrev:
beemern skrev:

haha måste vara så tongue

519 Inlägg
19 januari 2007
schteff skrev:
JA 740 nördar är fan lite våghalsiga och därmed lite väl dumma ibland smile...men här drar vi väl inte alla volvoägare över en och samma kant wink.....Alla kör ju typ volvo

Men de med hjärna kör med stjärna smile..... (mercedes).... men jag vill nog inte ha mercedes för det på ett bra tag iaf

Om "alla" kör volvo så är jag stolt över att vara udda big_smile

Ingen volvo på min gård, om det inte står "BM" på den tongue
Edit: Den ska ha lastare också smile
Senast redigerat av Fordofilen (19 januari 2007)

terazzi
19 januari 2007
nej nu ska jag lira lite NFSU2, nån som kan lista ut vilken bil jag ska köra?big_smile hehe..

(none)
1 725 Inlägg
19 januari 2007
Fordofilen skrev:
schteff skrev:

Så du gillar dess design då smile oj då..en ford med volvo design...snyggt..

--Lev i går som det vore i morgon--

519 Inlägg
19 januari 2007
terazzi skrev:
nej nu ska jag lira lite NFSU2, nån som kan lista ut vilken bil jag ska köra?big_smile hehe..

Citroen 2CV!

terazzi
19 januari 2007
Fordofilen skrev:
terazzi skrev:

Citroen 2CV!

haha den är ju så jävla ful tongue haha..

519 Inlägg
19 januari 2007
Braather skrev:
Fordofilen skrev:
schteff skrev:

Så du gillar dess design då smile oj då..en ford med volvo design...snyggt..

Jag gillar designen på Volvo BM, ända snygga volvon big_smile
Ford med volvo design? nu är du lite väl äcklig tycker jag tongue

Sök