4539
Sök

Natt-tråd !

676 Inlägg
26 januari 2007
vissa har inga jobb, trökigt men skönt på något sätt big_smile går i skolan såatt... =/

CNC-operatör
75 Inlägg
26 januari 2007
facefan jobbar du fortfarande..... jag gick hem kl 07:00 nu är det ju helg :-)

1hk/kg är livet

1 059 Inlägg
26 januari 2007
haha har varit ledig en stund ..hemma o byggtt klart köket ,hämtat gas till svetsen o lite stål till stolsfästena ..sen mc donald o sen jobb till minst kl 02. börjar bli bråttom om det ska bli nån körning i år.
har ni inget kul o berätta eller tråkigt?

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

676 Inlägg
26 januari 2007
jadu... har både tråkigt och kul att berätta smile

bara o välja big_smile

1 059 Inlägg
26 januari 2007
börja med det tråkiga då så kan det bara bli bättre..har gott om tid:)

samarbetspartners
Pm för info

676 Inlägg
26 januari 2007
well... allt känns konstigt mellan mig o mitt X. hon håller på o gullar o pussas o allt sånt där o vi beter oss som om vi vore tillsammans mer eller mindre. MEN hon säger att hon inte vill bli tillsammans. hon säger att hon inte är kär i mig men varför håller hon då på som hon gör, de undrar jag. snacka om att hon gör en förvirrad asså :S

1 059 Inlägg
26 januari 2007
dom är sådana ..dom vill nån men samtidigt kunna få va singlar.verkar va mode nu o det e ju sånt man ser i alla  skit program på tv.Gör så att du verkar helt kall mot henne så hon tror du är helt ointresserad ..då kommer hon antingen tråna eller sluta masa:)

samarbetspartners
Pm för info

562 Inlägg
26 januari 2007
FAN VA JAG HATAR LIVET I BLAND!!!...

Flickvännen e dyngrak (fast hon lovade att inte dricka på deras tjej midda) 

alla polare är på någon fest å dom svarar ej på tele

å här sitter ja å är depprimerad å har snart en tår i ögat av tråkhet å av att kärringen inte kan hålla det hon lovade.. övereagerar kasnke men mår iaf fett piss sad
Senast redigerat av tobi (26 januari 2007)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

676 Inlägg
26 januari 2007
racefan: du har nog rätt i va du säger faktiskt! har försökt att mer eller mindre dissa henne, men de e svårt som satan! men jag ska fan försöka smile

tobi: du är inte ensam =/ mitt X va sån när vi va tillsammans, skitjobbigt! men att ringa till henne förvärrar bara saken. prata med oss på garaget eller någon kompis så känns det betydligt mycket lättare smile vi finns ju alltid här!

543 Inlägg
26 januari 2007
Se allt från den ljusa sidan, det e inte du som vaknar med världens baksmälla i morgon, allt kunde vara värre!!

tobi skrev:
FAN VA JAG HATAR LIVE TI BLAND!!!...

Flickvännen e dyngrak (fast hon lovade att inte dricka på deras tjej midda) 

alla polare är på någon fest å dom svarar ej på tele

å här sitter ja å är depprimerad å har snart en tår i ögat av tråkhet å av att kärringen inte kan hålla det hon lovade..

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

562 Inlägg
26 januari 2007
hehe problemet e ju att hon aldrig har hållit på så här förut så allt kom som en chock.. å jag har inga polare å snacka med för alla e på fekke ^^

676 Inlägg
26 januari 2007
de va samma med mitt X, hon blev 18 o de e klart man vill springa på krogen. 3ggr på en månad, visst kanske inte så mycke men väldigt mycke jämnfört med hur mycke hon festade innan. känns som att man får 5 ton över bröstet. skit tufft!! men man måste prata om problemet och finna en lösning. inte meningen att hon ska vara ute o festa o ha skit skojj medans du ska sitta hemma och vara ledsen, allehur? ringer du dock och tjatar på henne varannan halvtimme om att hon ska komma hem så blir de bara värre...

varför följer du inte med henne o festar? du kanske inte är den som festar? som jag smile

562 Inlägg
26 januari 2007
MM håller med... har faktiskt inte ringt det va hon =/

festar å festar hon e på tjej midda med några polare.. skulle haka på polarna med e små förkyld... som sagt övereagerar säkert men så jääävla tungt att bara sitta här å inte göra något...

69 Inlägg
26 januari 2007
körde på granens katt idag, och begravde katten under snön. och min granne är forfarande ute och letar efter katten.

mazda 323 gtr

bojboj
26 januari 2007
Va ute och käkade på pizza hut med bruden nu ikväll... Det hela gick på 397kr. Fan man hade fyllt hela kylen med mat för dom pengarna istället. Men men gott va det iaf.

676 Inlägg
26 januari 2007
okey, de kliar gott i fingrarna att ringa men man måste försöka att inte göra de...

ahh okey, men de känns ändå =/

mitt X, som jag då fortfarande har väldigt starka känslor för osv, är och festar just nu. och de känns jävligt tungt av någon anledning, borde egentligen inte bry mig men de gör jag... riiiiiiktigt jobbigt faktiskt!

Sleeper
3 084 Inlägg
26 januari 2007
il duce skrev:
körde på granens katt idag, och begravde katten under snön. och min granne är forfarande ute och letar efter katten.

surt... =S

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

bojboj
26 januari 2007
Foffis skrev:
okey, de kliar gott i fingrarna att ringa men man måste försöka att inte göra de...

mitt X, som jag då fortfarande har väldigt starka känslor för osv, är och festar just nu. och de känns jävligt tungt av någon anledning, borde egentligen inte bry mig men de gör jag... riiiiiiktigt jobbigt faktiskt!

Lugnt mannen! Fi**a har varannan människa ju. Varför fastna för just en?

1 722 Inlägg
26 januari 2007
Ojojo tongue en tråd med nästan 2000 st "inlägg"(?)
Senast redigerat av Kanelbullen (26 januari 2007)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

562 Inlägg
26 januari 2007
Foffis skrev:

fattar de.. asså man "bryr" sig inte även fall det e sitt x eller tjej man tänker ändå i dumma tankar hela tiden spec när man väl börjar tänka!

Sök